דף הבית / חדשות העיר / מוזיאון ראשון מארח

מוזיאון ראשון מארח

מי ליאור

התגובות שנתקבלו ברשת לאחר הבילוי בחופשת סוכות במוזיאון, העידו על ההנאה הצרופה של כותביהם. כך למשל נכתב על מסע בעקבות חלומות: "הפעילות שפגשתי בה הייתה מדהימה, שכללה סיור במוזיאון ובמקומות היסטוריים הנמצאים בסביבה, עם כתבי חידה שחקנים והשקעה אדירה. ילדי בני השבע הגדירו זאת כאחת הפעילויות היפות ביותר שהיו, לא השתעממו ולמדו המון, ולבסוף היה גם סרט קצר. שאפו".
תגובה נוספת מלמדת אף היא על חוויה מעשירה ומהנה, שדבר לא חסר בה: "פעילות מאד מאד מושקעת, נהנינו מאד. ניכרת מחשבה רבה על הכנה מקדימה, מניעת עומסים וצוות שמח ומסביר פנים. מאד מפתיע ומשמח".
התכנית כללה חגיגה בלשית, שעודדה את המשתתפים לפתור ולפענח את החידות שהתבססו על אנשים ואירועים היסטוריים במושבה ועוד.
מנהלת המוזיאון, נאוה קסלר, אמרה לנו כי להצלחת האירוע שותפים גם קרן הקיימת לישראל ומשרד התרבות, שנתן את חסותו למיזם: "האירועים אכן הצטיינו בתכנים ובעריכה חדשנית ומקורית, שסחפו צבור גדול מרחבי הארץ, שנחשף לערכי הליבה המיוחדים המאפיינים את ראשל"צ מאז היווסדה ועד היום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות