דף הבית / חדשות העיר / מוזיאון אגם סוגר שנה אזרחית

מוזיאון אגם סוגר שנה אזרחית

מי ליאור

במוזיאון אגם מרוצים ממספר המבקרים במקום: השיא נרשם בחופשת החנוכה, כשהמוזיאון קלט מאות ילדים ומבוגרים שנהנו מפעילויות שונות לאורך היום ובשעות הערב.
ברי המזל מבין המבקרים בחג אף זכו לאטרקציה מיוחדת – סיור והדרכה אישית מיעקב אגם, שהגיע למוזיאון ובמפתיע התנדב למשימה.
עם כניסת השנה האזרחית מציינים במוזיאון כי כבר עובדים בימים אלה על פיתוחו, לצד בניית תכנית חדשה, שתכלול הפעלות לכל המשפחה, אירועים ומופעים ייחודיים, ברוח יצירותיו של אגם.
בשבוע שעבר התארח במוזיאון השחקן והזמר הבינלאומי חיים טופול, שקבל הדרכה אישית מעמיתו יעקב אגם, ותוך כדי הסיור במקום העלו השניים חוויות מתוך הכירותם הממושכת ומסעותיהם ברחבי העולם. התיירים שפקדו את המקום בקשו לתעד את הרגע והצטלמו יחד עם השניים.
לצד חגיגות 70 שנה למדינה ולציון חגיגת יום הולדתו התשעים של אגם, מתוכננות להתווסף לאוספי המוזיאון עשרות יצירות מהארץ ומחו"ל, כן צפוי להתקיים אירוע חגיגי רב משתתפים שיזמן אליו נכבדים מהארץ ומרחבי העולם, לציון החגיגה הכפולה שתיערך באביב.
רותי מקבי, מנהל תחום אמנות ומוזיאונים בעיר: "אין ספק כי הולך ומתהווה אצלנו בעיר מוזיאון יוצא דופן, המציג תפיסת עולם מיוחדת במינה של אמן בינלאומי משלנו. הסופרלטיבים בספר המבקרים במוזיאון שהתמלא תוך תקופה קצרה, מעידים על העניין הרב וההתלהבות מצדם של המבקרים שפקדו את המקום מהעיר ומחוצה לה. כעת, במהלך השנה הקרובה אנו צפויים לראות כיצד המוזיאון הולך וצובר נפח גדול יותר ויותר".

יעקב אגם מדריך במוזיאון, צילום גלעד מלצר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות