דף הבית / חדשות העיר / מדברים חינוך

מדברים חינוך

מי ליאור

בפגישה אשר לה היו שותפים כל יושבי הראש של בתי הספר היסודיים והמקיפים השש שנתיים בעיר, נטל חלק מ"מ ראש העירייה מוטי עג'מי, מחזיקת תיק החינוך פרופסור תמי רונן ומחזיקת תיק החינוך הדתי, מיכל קלדרון, ראש מנהל החינוך ד"ר שוש נחום וכל מנהלי האגפים הנוגעים בדבר. בפתח הישיבה הביע יו"ר מועצת ההורים העירונית רוני עקירב, את שביעות רצונו מההיענות המרבית של יושבי הראש שהגיעו לשמוע ולהשמיע את דעתם בנושא החינוך והתנהלות בתי הספר בעיר. ברצף הדברים הודה על ההשקעה העירונית במשאבים ושיקול הדעת, שלדבריו באים לידי ביטוי בחינוך התלמידים בבתי הספר בעיר.
יו"ר הנהגת ההורים העירונית אבי צרף, הגדיר את יעדי העבודה לשנה הנוכחית וביקש כי תתאפשר להנהגה החדשה שתיבחר במחצית החודש, להיות שותפה לוועדות השונות בעירייה, לצורך המשך קידום החינוך בעיר בשיתוף הורי התלמידים, מנהלי בתי הספר ונציגי מנהל החינוך בעירייה. צרף דיבר עוד על חשיבות החיבור בין מנהל החינוך, מנהל קהילה והחברה העירונית, במטרה לקדם פעילויות תרבות לשעות הפנאי לילדי העיר לאחר סיום הלימודים.
בהמשך סקר מ"מ ראש העירייה מוטי עג'מי, את יעדי החינוך ודיבר על המעבר לטיפול יחידני למיצוי הפוטנציאל האישי הגלום בכל תלמיד, זאת לדבריו בנוסף להגדלת תקציב החינוך גם השנה.
ראש מינהל החינוך, ד"ר שוש נחום, הדגישה בפתח דבריה כי ראש העירייה דב צור מעמיד את החינוך בראש סדר העדיפויות שלו, כך גם קידומו וטיפוחו. בין היתר הציגה את יעדי מינהל החינוך שהם בהלימה ליעדי משרד החינוך ותוכניות העבודה לשנים הקרובות, את מהלכי החדשנות בחינוך, תוכניות לחינוך המיוחד, בניית תוכניות ייחודיות לבתי ספר יסודיים, העמקת והכנסת המחשוב למערכת החינוך ועוד.
במפגש המשותף נפרדו החברים מהמפקחת על בתי הספר היסודיים ויקי ניצן, לאחר תשע שנות פקוח בעיר. ניצן שקודמה לאחרונה, עברה לניהול מנהל חברה ונוער מחוז מרכז במשרד החינוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות