דף הבית / חדשות העיר / מבצע "הקש בדלת"

מבצע "הקש בדלת"

רונן דמארי

תרשמו ביומן: יום שני הקרוב (23.10.17) יפתח מבצע ההתרמה השנתי "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן. כ-2400 תלמידי כיתות י' ידפקו על דלתות תושבי העיר ויבקשו להמשיך לפתוח את הלב ואת הכיס למען החולים.
העירייה והחברות העירוניות: החברה הכלכלית, החברה העירונית לתרבות, נופש וספורט, החברה לבטחון ותאגיד המים מני"ב, יפתחו את המבצע עם הענקת צ'יק תרומה. סכום זה מצטרף לתרומות של מאות אלפי שקלים שנתרמו על ידי תושבי העיר בשנים האחרונות. ראש העירייה, דב צור, ציין: "אנו גאים לקחת חלק בפעילות המבורכת של האגודה למלחמה בסרטן. בכל פעם אני נחשף לערבות ההדדית ולהתגייסות תושבינו למען מטרה נעלה זו ואני נפעם".
המבצע הארצי מאפשר לאגודה להמשיך ולסייע לכ-200,000 חולים הנאבקים נגד המחלה. כאמור, האגודה למלחמה בסרטן אינה נתמכת על ידי אף גוף ממשלתי ומתקיימת אודות לתרומות הציבור שעזרו לאגודה להביא לגידול משמעותי במספר האנשים הנרפאים מן המחלה ולשיפור ניכר באיכות חייהם של המטופלים.
הסניף המקומי בראשון לציון, בראשות רות אברמוביץ', נחשב לפעיל מאוד ומדי שנה מצליחים תלמידי העיר להעלות את היקף התרומות. בשנה שעברה היו אלו שלושה בתי ספר שקיבלו גביעים על הצטיינותם ביום ההתרמה. גימנסיה גן נחום הוא בית הספר שהצליח להתרים הכי הרבה כסף ביום ההתרמה "הקש בדלת". תלמידי י' בבית הספר הצליחו להתרים יותר מ-22,600 ₪. למקום השני הגיעה הגימנסיה הריאלית עם התרמה מכובדת ביותר של למעלה מ-18,600 ₪ ולמקום השלישי קרית החינוך אמירים עם כמעט 15 אלף ₪.
יו"ר הסניף בראשון לציון, רות אברמוביץ' הוסיפה: "אני קוראת לתושבים להרים את תרומתם לאגודה למלחמה אשר מסייעות במחקרים, רכישת מיכשור לבתי חולים, עזרה לילדים חולים המאושפזים ואינם יכולים לבקר בבית הספר, ברכישת מיחשוב ועוד. אני מודה לעיריית ראשון לציון  על שיתוף הפעולה ולתושבי העיר על תרומתם ועזרתם".
לתרומות ניתן לפנות לסניף האגודה בטלפון: 03-9565506
 
 
 

ראש העירייה דב צור ורות אברמוביץ , יו"ר האגודה למלחמה בסרטן בראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות