דף הבית / חדשות העיר / למען דרי הרחוב

למען דרי הרחוב

טרם כניסת החגים, פקדו שלושים ושלושה חברי אקרופוליס החדשה בראשל"צ את משכן דרי הרחוב בעיר וערכו פעילויות משותפות עם הדיירים להנאתם ולרווחתם

מי ליאור

לא מכבר הקימה עיריית ראשון לציון עבור דרי הרחוב מבנה המעניק להם קורת גג, בניהולה של עובדת סוציאלית טובה אלקובי, אשר עושה מלאכתה נאמנה.
השהייה במשכן מאפשרת לדרי הרחוב להתחיל בתהליך טיפולי למניעת חזרה לרחוב ושיקום המערכת המשפחתית שלהם.
בתוך כך נמסר כי המפגש בין דרי הרחוב למתנדבים התאפיין באווירה ידידותית בשל הקשר הבלתי אמצעי שנוצר עם האנשים המתגוררים במשכן, שהעריכו והוקירו את פעילותם ההתנדבותית של חברי אקרופוליס החדשה למענם. לדברי הפעילים, המפגש בין הצדדים שבר את המוסכמות והחומות שאנשים לרוב נוטים להתעטף בהם.
במסגרת הפעילות שתלו החברים פרחים בערוגות, הכינו ארוחת ערב משותפת וערכו שיח פתוח ולבבי ביניהם.
פעילותם היא אחת מבין פעילויות אקרופוליס החדשה, ארגון בינלאומי ללימודי פילוסופיה כדרך חיים. באקרופוליס לומדים פילוסופיה ממקורות שונים ממזרח וממערב, בגישה חוויתית, אשר שמה דגש על ביטוי ערכים כמו אחווה, נדיבות, אהבה, קבלה, וחיבור אנושי פשוט של לב אל לב.
כל הפעילות באקרופוליס החדשה נעשית מתוך הרצון הטוב של האנשים ללא כוונות רווח, דרך לימודי הפילוסופיה כמו גם דרך פעילויות ההתנדבות.
למעוניינים להצטרף לפעילויות ההתנדבות 03-9561002.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות