דף הבית / חדשות העיר / לזכרו של סרן ערן אלכאוי ז"ל

לזכרו של סרן ערן אלכאוי ז"ל

מי ליאור

מאז שבני משפחת אלכאוי איבדו את בנם בכורם סרן ערן אלכאוי ז"ל בלבנון, בקרב מול חיזבללה, לפני 26 שנים, הם אינם נחים לרגע ומנציחים את יקירם בדרכים שונות מגוונות, כיאה למי שדגל בנתינה של חסד ומסירות ללא תנאי.

את פעילות ההנצחה החלו עם נפילתו, "במרוץ האביב" ובשנת 2008 הקים אחיו הצעיר שרון את עמותת חסדי ערן, שהפכה למוסד. מאז יסודה מקיימת העמותה פעילויות תרבות לקהילה, בנוסף מחלקת העמותה סלי מזון בחגים ומדי תחילת שנה, רוכשת המשפחה ציוד בסיסי ללימודים לילדי צה"ל היתומים והאחרים שידם אינה משגת. כן תומכת העמותה בחיילים בודדים ועוד.

לפני שבועיים קיימה עמותת חסדי ערן באמצעות תנועת הנוער הלאומי בית"ר בראשל"צ,  את מסע בראשית המסורתי, בצפון הארץ, שהוקדש הפעם לסיפור חייהם של הנופלים. חברי התנועה הפעילו תחנה בתצפית הר ארבל הצופה לכינרת, הגולן והחרמון. כן עשו באנדרטאות הנושאות את שמות חללי צה"ל, בהם תא"ל יוסף לונץ ששירת כראש המינהל האזרחי ברצועת עזה. בנוסף עצרו הצעירים באנדרטה לזכרו של זהר מינץ ז"ל ולמדו מעט על סיפור חייו.

עם סיום המסלול שכלל הדרכה על התצפיות והאזור, המשיכה דרכם של החניכים ביער לביא שבו עשו את הלילה. את המסע חתמו במסלול עצי התאנה של מעיין עין תינא ברמת הגולן.

למסע בו השתתפו כ- 16 חניכים, שותפה עמותת חסדי ערן במסגרת התמיכה של פעילויות נוער חברה ורווחה מטעמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות