דף הבית / חדשות העיר / כתב אישום נגד התוקף מתחנת הדלק

כתב אישום נגד התוקף מתחנת הדלק

תושב ראשון לציון (25) מואשם כי תקף באמצעות מספריים נהג רכב אחר בעקבות ויכוח סתמי. במקרה אחר, תקף במקל נהג אחר שהגיע למקום

רונן דמארי

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל לפני כשבוע, על נהג שנדקר בתחנת דלק ברחוב המכבים בראשל"צ ונפצע באורח קל. פעילות חקירתית של משטרת ישראל, הביאה לאיתורו של החשוד במעשה ולמעצרו עוד באותו היום.
על פי כתב האישום, נכנס הנאשם לתחנת דלק ומסיבה שאינה ידועה במדויק, תקף באמצעות מספריים נהג אחר שניגש לדלפק על מנת לשלם עבור הדלק, ואף רדף אחריו ברחבי תחנת הדלק ומחוצה לה.
מכתב האישום עולה כי הנאשם לא חדל ממעשיו גם לאחר שהקורבן הצליח לחמוק ממנו, והמשיך לתקוף אותו במכות אגרוף בעודו יושב ברכבו.
אם לא די בכך, כתב האישום מתאר מקרה אחר, שהתרחש בסמוך לכך, בו ניסה הנאשם לתקוף באמצעות מקל נהג אחר, שהגיע לתחנת הדלק וחלף על פניו. במקרה זה פגע הנאשם עם המקל ברכבו של הנהג, לאחר שזה הספיק להסיט את ההגה במהירות על מנת להימנע מהפגיעה.
החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת, עד אשר הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין פציעה, ניסיון לתקיפה סתם, חבלה במזיד ברכב והחזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית.
משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות