דף הבית / חדשות העיר / כתב אישום כנגד עבריין מין בפיקוח

כתב אישום כנגד עבריין מין בפיקוח

את העבירות ביצע הנאשם כלפי 8 קטינות בנות 13-17, תוך הפרת צו פיקוח שהוטל עליו לאחר שחרורו ממאסר ביולי 2017 בגין מעשים דומים

רונן דמארי

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה בשבוע שעבר כתב אישום לבימ"ש השלום בראשון לציון נגד תושב ראשון לציון (24), עבריין מין בפיקוח, בגין הפרת צו פיקוח, מעשים מגונים בפני קטינות שטרם מלאו להן 16 שנים, מעשים מגונים בקטינות בלא הסכמתן, הטרדה מינית והתנכלות של קטינות, איומים, הטרדה באמצעות מתקן בזק.

על פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד, הפעיל הנאשם חשבון אינסטגרם ולו כ-17,000 עוקבים והעלה בו תמונות וסרטוני וידאו של עצמו, וכן יצר קשר והתכתב באמצעות האינסטגרם עם שמונה קטינות. מטרתו של הנאשם ביצירת הקשרים, הייתה לקיים שיחות בעלות אופי מיני עם הקטינות עמן התכתב, בכדי להגיע לסיפוק מיני ולפורקן מיני. השיחות המיניות אותן קיים המשיב עם אותן בנות, כללו החלפת מסרונים מיניים, המתארים ביצוע מעשי מין שונים, החלפת תמונות וסרטונים מיניים, לרבות תמונות וסרטונים בהם נראים הנאשם או בת-שיחתו בעירום או בהלבשה תחתונה מינימלית ואף שיחות וידאו, המתארות ביצוע מעשים מיניים. בכתב האישום מתואר כיצד הנאשם נהג להתקשר לקטינות לעיתים מאות פעמים ביום ולאחר שסירבו להיענות לבקשותיו, קילל אותן.

בנוסף, הנאשם קיים פגישות עם חלק מהקטינות במהלכן יצר איתן מגע מיני. הנאשם ביצע לכאורה את המעשים המיוחסים לו באופן ממושך, תוך הפרה של תנאי צו הפיקוח שהוטל עליו ותקופה קצרה ביותר לאחר ששוחרר ממאסר שהוטל עליו בגין ביצוע עבירות דומות. הוא פעל בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת, בשיטתיות ובדפוס פעולה חוזר כלפי מספר רב של קטינות, תוך שהוא מנצל את חולשתן ואת גילן הצעיר, כאשר הוא משתמש בפלטפורמות רשת מקובלות, דוגמת אפליקציית "אינסטגרם" ואפליקציית "וואטסאפ", הפתוחות לשימוש ציבורי ומהווים קונצנזוס בקרב הציבור, ובפרט ציבור הקטינים והקטינות.

בבקשת המעצר נכתב בין היתר כי "… הנאשם ביצע לכאורה את המעשים המיוחסים לו באופן ממושך, תוך הפרה של תנאי צו הפיקוח שהוטל עליו זה לא מכבר ותקופה קצרה ביותר לאחר ששוחרר ממאסר שהוטל עליו בגין ביצוע עברות דומות. מסוכנותו של הנאשם מתעצמת על רקע עובדות אלה, אשר מבטאות את חוסר המורא והזלזול הבוטה שהמשיב מפגין כלפי החוק, ואת חוסר יכולתו לשלוט ביצריו המיניים….הנאשם פעל בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת, בשיטתיות ובדפוס פעולה חוזר כלפי מספר רב של נשים קטינות, תוך שהוא מנצל את חולשתן ואת גילן הצעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות