דף הבית / חדשות העיר / יו"ר נעמת מרחב ראשון לציון – ד"ר חדווה הלר

יו"ר נעמת מרחב ראשון לציון – ד"ר חדווה הלר

 

ד"ר חדווה הלר

"כיו"ר נעמת במרחב ראשון לציון וכמי שעוסקת בסוגיות נשים, המשכתי לעסוק גם בשנת 2017 בפעילות מגדרית מעצימה לנשים במקומות עבודהבמרחב ובמתן סיוע משפטי לנשים בכל הקשור בדיני משפחה בלשכה המשפטית אצלנו במרחב, קיימתי פעילויות וסדנאות לשינוי אישי לנשים מהקהילה ופעילויות במרחב, במיזם נשים בונות עתיד משותף.
בנוסף, פעלתי לחיזוק תשתית מעונות היום לגיל הרך במרחב והובלתי להידוק הקשרים ולשיתופי פעולה עם ארגוני נשים נוספים במרחב. בשנה החולפת קיימנו אירועים מרכזיים ליום האישה הבינלאומי וליום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים.
ביום הבינלאומי לציון מעמד האישה אירחנו את להקת ראנה, מקהלת הנשים הערבית-יהודית, הכוללת 20 נשים יהודיות, מוסלמיות ונוצריות ששמו לעצמן מטרה לתת ביטוי לקול הנשי ולפעול מתוך אמונה בכוחן של יצירה ושל שירה, המשותפת בניהן, להביא לדילוג המחבר בין תרבותי ואנושי. כן אירחנו את המופע 'החיים בהילוך גבוה' של שרה גבע, שלימדה כיצד לדלג מעל משוכות האתגרים בחיים להשיג את המטרה ולהצליח.
ביום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים יזמתי מופע מיוחד של ההצגה "אחת מעשר", שהעבירה מסר חזק, מעורר מחשבה והותירה את הנשים עם תחושה של אחריות המוטלת על כל אחת מהן ליצירת שינוי וליציאה ממעגל האלימות.
במסגרת מועצת ארגוני נשים בישראל, בהנהגת ארגון נעמת ארצי, הובלתי וקיימתי בראשון לציון כנס בנושא 'פיתוח מנהיגות נשית בחברה רב תרבותית' . בכנס לקחו חלק בין היתר שופטת בית משפט השלום עו"ד אדנקו סבחת-חיימוביץ, וערכנו רב שיח בנושא על מנת לחזק ולהעצים את הנשים, בחברה רב תרבותית.
בנוסף, קיימנו בשנה החולפת במרחב קורס ייחודי לנשים ממקומות עבודה, שעסק ב'מגדר ופמיניזם', התלבטנו ושאלנו מה מקומה של האישה במשפחה, בעבודה ובחברה, כיצד אנו פועלות כדי להגשים את רצונותינו, היכן המקום שלנו בשרשרת הדורות הנשית במאה עשרים ואחת ועוד".
בשנה האחרונה נבחרה ד"ר הלר לקדנציה נוספת לתפקיד יו"ר נעמת במרחב והבטיחה כי תמשיך לפעול במסגרת נעמת במאבק הארצי להגדלת מספר המטפלות בגיל הרך.
"גם בעתיד אמשיך לקדם סוגיות של נשים בנושאי שוויון בין המינים, אמשיך להעצים את קולן של הנשים במרחב ולעודד אותן לממש עצמן באופן מלא. בכוונתי להמשיך ולהכשיר נשים למנהיגות משפיעה ופורצת דרך ולהילחם על שוויון זכויות והזדמנויות לנשים במקומות העבודה ובחברה" סיכמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות