דף הבית / חדשות העיר / יום הולדת שמח

יום הולדת שמח

מי ליאור

רבקה ויס שנותרה ערירית מאז מלחמת העולם השנייה, הופתעה ביום חגה התשעים ושלוש, כשהיא מוקפת חום ואהבה גדולה שהרעיפו עליה תלמידי תיכון מקיף י', שיזמו את המסיבה עבורה ולכבודה, בשיתוף מנהלת בית הספר יהודית עפרון
התלמידים שהקדישו לרבקה ברכות, הכינו לה זר פרחים והודו על התנדבותה רבת השנים בויצ"ו, כמו גם הבטיחו להמשיך ולשמר את זיכרון השואה ולקחיו. התלמידים החמיאו לה על החוסן הנפשי שסייע בידה לשרוד את השואה ואת אובדן אחיה היחיד, הוריה ושאר בני המשפחה.
המסיבה שיזמו והפיקו, כללה שירה ונגינה על פסנתר של אחד התלמידים שביצע עבורה את השירים האהובים עליה במיוחד של אריאל זלבר "ואיך שלא" ו"ברית עולם" משל מתי כספי.
רגע מרגש במיוחד היה כשהתלמידים ברכו אותה וכל אחד בתורו הוסיף למחרוזת הפנינים שהוכנה עבורה, פנינה נוספת לשרשרת שהעניקו לה, משל לשרשרת הדורות שלעולם תמשיך לשמור לזכור ולא לשכוח את לקחי השואה וגאוות התקומה.
הרכזת החברתית של המקיף, שולי גאבי: "רבקה ויס, אישה יקרה וחביבה הגיעה אלינו באמתלה כי התלמידים שחזרו מפולין מבקשים לשמוע מפיה עדות כשרידת שואה וכמי שאיבדה את כל משפחתה.
בסיוע קרן אלהרר והמתנדב זיו נחמה, הצלחנו להביאה אלינו. אכן, היו אלה רגעים מאושרים עבורה ומלאי סיפוק וגאווה לתלמידים שלנו על שהצליחו ביוזמה וגילו עניין רב בסיפור חייה. החיוך הממושך שהציף את פניה הווה עבורם סיפוק אדיר מאין כמותו".

רבקה וייס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות