דף הבית / חדשות העיר / יהונתן סמואלסון נבחר ליו"ר פרלמנט הנוער החדש

יהונתן סמואלסון נבחר ליו"ר פרלמנט הנוער החדש

מי ליאור      

 
בבחירות דמוקרטיות שהתקיימו לראשות פרלמנט הנוער בשבוע שעבר, באולם התדר במתחם הנוער והצעירים החדש, נבחר יהונתן סמואלסון תלמיד כיתה יב' מהישיבה התיכונית בני עקיבא רמת אליהו. סמואלסון יחליף את ויויאן קורולקוב שתסיים את תפקידה בשבועיים הקרובים. לבחירות הגיעו למעלה מ- 300 בני נוער, כאמור, יהונתן סמואלסון נבחר במקום הראשון. מול יהונתן התמודדו אופיר חזן תלמידת כיתה יב' תיכון יגאל אלון, שכיהנה כמזכ"ל הפרלמנט עד כה ועידן מאראש תלמיד כיתה י' הגימנסיה הריאלית.
 
המועמדים עובדים זמן רב על קמפיין הבחירות שכלל סרטונים ביוטיוב אשר זכו ללייקים מבני נוער רבים בעיר. שיטת הבחירות החדשה פעלה גם השנה ע"פ השינוי שנעשה לפני כארבע שנים ע"פ בקשתו של מחזיק תיק הצעירים והנוער דורון אוזן, כדי להעניק הזדמנות שווה לצעירים נוספים להשתתף ולדבריו הפעולה שנתמכה ע"י הצוות המקצועי הוכחה ראויה וצודקת יותר מאשר בעבר, שבה יכלו נציגי פרלמנט הנוער בלבד להיבחר.
בתחילת היום עלו בזה אחר זה שלושת המועמדים הסופיים, שהציגו את עצמם ותפיסתם את התפקיד, תוך שהסתייעו בסרטון שהראה את פעילותם למען בני הנוער.
את שלב הפאנל הנחה מנהל תחום ההתנדבות באגף הנוער והצעירים שי כהן,    עם שאלות ותשובות מהקהל ושאלות מראש מינהל חברה ונוער רפי דהן, אביבית כץ מפקחת רשותית, המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הצעירים והנוער דורון אוזן וראש מינהל קהילה דפנה כרמי שקורי.
 
ראש העירייה דב צור הגיע לאחר ספירת הקולות ובירך את המועמדים ואת המנצח בהתמודדות ואמר: "אני גם עמדתי פעם כיו"ר מועצת תלמידים ותראו לאן הגעתי. אני מאחל הצלחה ליהונתן יו"ר הפרלמנט החדש ולכל המתמודדים".
 
דורון אוזן, המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הצעירים והנוער שפתח את יום הבחירות, ברך את המועמדים ואת נציגי מועצות התלמידים ואמר: "אני רואה חשיבות רבה במועצת הנוער, חזקה ומייצגת. מדובר בגוף אשר תורם לנוער ומסייע לפעילות אגף הנוער והצעירים שמצדו ממשיך להעניק את התמיכה והסיוע לטובת הנוער והצעירים בראשון לציון, באמצעות עשייה חינוכית, ערכית ותרבותית. מנהיג נמדד בעשייה נטו ולא בדיבורים או במילים גבוהות, אתם תמדדו ע"פ העשייה שלכם ואני מאמין שתצליחו. אנו מצדנו נסייע ככל שנוכל, אני מברך את המועמדים על האומץ והנחישות"
אוזן ברך את יו"ר הפרלמנט החדש יהונתן סמואלסון, ואמר לו: "אין לי ספק שתמשיך לחדש ולשפר את עבודת הפרלמנט כפי שעשתה היו"רית  האחרונה אשר הצעידה את הפרלמנט" הוא הודה למנהלת אגף הנוער הנית עזוז פרחן ולרונית ג'רופי מנחת הפרלמנט על פועלם למען חברי הפרלמנט.
שוחחנו עם יהונתן סמואלסון, והתרשמנו מבחור רהוט וחדור מטרה שנכון לתפקידו.
-כיצד אתה רואה את התפקיד?
"אני רואה את התפקיד שלי כתפקיד שליחותי שהתחייבתי אליו למען הנוער בעיר, תפקיד שמחייב מאמצים מתמידים לשיפור איכות החיים. כמו גם תפקיד שבמסגרתו אנסה למצוא פתרונות לבעיות מהותיות המפריעות לבני הנוער בעיר".
-האם הסתייעת או תסתייע בניסיונה של אימך, ח"כ לשעבר אנסטסיה מיכאלי? "אמא תמכה בי כמו כל אם שתומכת בבנה. ביום הבחירות היא סייעה בידי לתלות את הכרזות של מצע הבחירות שלי. לבד מכך, אני נבחרתי בזכות עצמי  ובזכות האמונה שלי לפעול למען בני הנוער והצעירים ולדאוג לרווחתם".
-ומה אומרת האם על הבחירה?
"אני מברכת כל אדם שהחליט ללכת בדרכו על מנת להשפיע, לתרום ולסייע לכלל. אתן כל תמיכה לכל ילדיי ולכל אחר בסביבתי המבקש לפעול בתחום הציבורי".

יהנותן סמואלסון
כנס מועצות פרלמנט תשעח
המתמודדים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות