דף הבית / חדשות העיר / חנוכיות מחומרים ממוחזרים

חנוכיות מחומרים ממוחזרים

מי ליאור

מי שמבקר בימים אלו  בבניין העירייה, מבחין בוודאי בתערוכת חנוכיות מקוריות במיוחד העשויות מפסולת אריזות. מדובר כמובן במסורת שמתקיימת מדי שנה ביוזמת האגף לקיימות וסביב, האגף לחינוך יסודי ותאגיד ת.מ.י.ר.
בתערוכה ניתן לראות את פרי יצירותיהם של תלמידי 30  בתי ספר יסודיים בעיר שטרחו ועמלו על הכנת חנוכיות עשויות ממגוון אריזות פלסטיק, ניילון, מתכת ועוד. כל זאת לטובת המשך עידוד והגברת המודעות לתוכנית להפרדה ואיסוף פסולת אריזות לפח הכתום, במטרה להפחית את כמויות הפסולת הנשלחות להטמנה. את התערוכה אצרו ענבל ניבינסקי ולירון יערי, מורות לאומנות בבית הספר תמיר.
פתיחת התערוכה לוותה בטקס במעמד חברת המועצה ומחזיק תיק איכות הסביבה והבריאות, יפעת מאירוביץ יפת, מנכ"ל העירייה- חיים גליק ותלמידי כתה ג' מבית הספר "תמיר" בהנהלת שיר קידר. התערוכה התמקדה בהקשרו הסביבתי של חג החנוכה וחיבורו של האור המופץ באמצעות מגוון אנרגיות חלופיות.
מאירוביץ-יפת אמרה: "אני מודה לכל התלמידים ובתי הספר שלקחו חלק במסורת ויצרו חנוכיית בשימוש חוזר מאריזות. שפעילות זו הינה רק נדבך אחד בפעילות העירונית להפרדת פסולת, באמצעות מיחזור ושימוש חוזר. רק בזכותכם הילדים נצליח במשימה לשמור על עולם טוב יותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות