דף הבית / חדשות העיר / חוג התנ"ך בעונה ה-63

חוג התנ"ך בעונה ה-63

מי ליאור

הייתה זו חגיגה גדולה לשוחרי חוג התנ"ך בראשל"צ, שגדשו את אודיטוריום בית יד לבנים ובאו לקחת חלק באירוע הפתיחה החגיגי של החוג הוותיק.
מרכז החוג, יזהר סייבי, פתח את הערב בדברים וסיפר על החוג בראשיתו לפני 63 שנים, בו נפגשו מספר תושבים מתוך אהבת התנ"ך, בראשם חוקר התנ"ך פרופסור חיים גבריהו ז"ל וזרובבל חביב ז"ל, אשר דנו בפרשת השבוע. ממשיך דרכם במשך 40 שנה עד כניסתו של יזהר סייבי לתפקיד, היה איש החינוך והמשורר מאיר יפין ז"ל, לימים יקיר העיר. מאז פתיחת החוג, גדל מעגל המשתתפים וכיום הוא מונה כמאתיים חברים המגיעים למפגש מדי מוצאי שבת והכניסה אליו ללא תשלום.
ריקי שטרולי, מנהלת תחום תרבות, ברכה את הציבור על דבקותו במסורת לימוד התורה וההגייה בה, וציינה בין היתר כי השקת התכנית החדשה של "לגלות תרבות" לשנת תשע"ח, נפתחת ב- 5 בנובמבר. עוד הדגישה כי תכני התכנית המורחבת שאובים רובם ככולם מכל התקופות ומכל העולמות, והדגישה כי כולם יועברו על ידי מיטב המרצים, מנחים ומורי הדרך. שטרולי הזמינה את הקהל לקחת חלק בתכנים שלדבריה יעוררו השראה, עניין ודעת.
ד"ר אביבה ארגוב, מנאמנות חוג התנ"ך, הודתה בשם עמיתיה ליזהר סייבי על עבודתו המסורה ולעיריית ראשון, על הסיוע בשימור מסורת החוג והעניקה ליזהר סייבי זר בפרחים ומגן כתשורה בשם כל חברי החוג על פועלו במסגרת החוג.
את האירוע שנערך בשיתוף היחידה לתרבות תורנית, כיבדו בנוכחותם חברת מועצת העיר מיכל קלדרון מחזיקת תיק תרבות תורנית, מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק וראש העירייה דב צור, אשר ברך את העוסקים במלאכה ושבח את פועלם זה.
צילום: אבי קקון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות