דף הבית / חדשות העיר / חגגו את חג הסיגד

חגגו את חג הסיגד

מי ליאור

ביום שלישי שעבר, התקיים בקריית חינוך דתית אוריה בראשון לציון, אירוע חגיגי לכבוד "חג הסיגד" אשר נחוג במסגרת "שבוע העליות" המציין את העליות השונות לארץ. במסגרת הפעילות, הגיעו לאוריה כל כיתות ו' מהחמ"ד בעיר. היום נפתח בפעילות משותפת של תלמידי היסודי עם תלמידי החטיבה והתיכון בנושא "ערבות הדדית". בהמשך, הייתה הפסקה פעילה ולפני סיומו של היום, התלמידים נהנו ממופע של הזוג טורצקי, עולה מאתיופיה ויליד הארץ שהקימו בית בישראל ומספרים את סיפורם הפרטי ואת סיפורו של עם ישראל.
קריית חינוך דתית אוריה זכתה השנה להיות בין 71 בתי הספר המצטיינים בארץ בתחום הערכי- חברתי, בנוסף להישגים בתחום הלימודי. בית הספר שם דגש על ההיבט הערכי-חברתי למגוון אוכלוסיות, ועל כן מקפיד לציין ולכבד מסורות של תרבויות שונות ולעודד שיח סובלני. חגיגת הסיגד, בנוכחות בתי הספר היסודיים הינו עוד צעד לקידום הערכים שבית הספר חרט על גדלו.
כיבדו בנוכחותם באירוע: חברת מועצת העיר מיכל קלדרון, נציגת מועצת ראשון לציון- גלי כהן, היועצת האסטרטגית איריס דרור, מנכ"לית עמותת פיד"ל מיכל אברה, קייס סמאי ויו"ר ועד הורים של אוריה, אלי צברי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות