דף הבית / חדשות העיר / הרבנית חנה סגל הלכה לעולמה

הרבנית חנה סגל הלכה לעולמה

מי ליאור 

רבים עדיין מתקשים לעכל את פטירתה של הרבנית חנה סגל (40), אם לתשעה, אישה שהייתה אהודה על כולם, אשת חסד שסייעה רבות לנשות העיר ולמשפחות נזקקות בתרומת סלי מזון בסתר, הדרכת כלות, השכנת שלום בית, לימוד שיעורי תורה ועוד, בדרך מושכלת ומרתקת במיוחד והכל במאור פנים ובלב חפץ.
מתוך עדויות רבות לפעילותה הברוכה, סיפור אחד נוגע ללב הינו של קרן, אשר נישאה בגיל מאוחר ולאחר שנים של ניסיונות כושלים להרות, פנתה לדבריה לרבנית סגל ובתמיכתה אירע הנס הגדול: "לא חשבתי שאצליח להיכנס להריון במהירות כזאת. הרבנית הייתה עבורי דמות מופת של אם ואישה נערצת, מלאת קסם".
חברת מועצת העיר, קרן דנה ג'דה, תושבת השכונה, אמרה לנו: "אין לי מילים לתאר את הכאב והצער. חנה סגל ז"ל הייתה אישה צנועה, חכמה, שפתחה את ביתה לנשות ומשפחות האזור וסייעה בתחומים רבים. בחודשי הקיץ קיימה קייטנות לילדי האזור, הזמינה אליה משפחות לסעודת  שישי, חילקה שוקולדים ואת סמלי החגים לתושבי השכונה. כמה חבל וכמה כואבת הליכתה בטרם עת של אישה ואם נפלאה, שהותירה תשעה ילדים קטנים יתומים ובעל נפלא".
משפחת סגל מבקשת מהציבור לכבד את האירוע שיערך לזכרה הערב (יום חמישי החל מהשעה 20.00) ברחבת ביתה, ברחוב הנוער הלאומי 17 ובערב שישי, סמוך להדלקת נרות שבת להדליק נר לעילוי נשמתה. יהי זכרה ברוך.

הרבנית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות