דף הבית / חדשות העיר / הצעה: קורס עזרה ראשונה לצוותי גני הילדים

הצעה: קורס עזרה ראשונה לצוותי גני הילדים

רונן דמארי

המשנה לראש העיר, אייל מושיוב המכהן בין היתר כיו"ר הוועדה לקידום בטיחות ילדים, הגיש את הצעתו לאור העובדה שכיום רק הגננות עוברות את הקורס החשוב.
בהצעתו מציין מושיוב בין היתר: "פנו ללשכתי הורים לילדי גן והביעו בפני את דאגתם מכך שלא כל צוות הגן עובר קורס מגישי עזרה ראשונה. בבדיקה שערכתי מול מנהלת אגף גני ילדים הגב' שולמית זכאי, נאמר לי שאכן, רק גננות עוברות את הקורס וסייעות לא.
לצערנו בחיי היומיום ישנם מקרים רבים של היפגעויות בגני ילדים כגון: פתיחת סנטר, פתיחת ראש, נפילות, חשש לחנק, התעלפויות וכו'. אלמנט הזמן והטיפול הראשוני הם גורמים מכריעים ביותר במתן עזרה ראשונה. סייעות הגן נמצאות לבד עם הילדים שעות רבות במהלך החודש ולכן, לאור האחריות המוטלת על כתפן לדאוג לשלומם של הילדים, מן הראוי שחלק בלתי נפרד מהכשרתן המקצועית יהיה בהגשת עזרה ראשונה ומניעת היפגעויות בלתי מכוונות".
מושיוב מציע כי העירייה תכשיר את כל צוות הגן, דהיינו, סייעות ומפעילות צהרונים ולא רק גננות, בקורס עזרה ראשונה. לדבריו, חשוב שתהיה לכולן הכשרה של ידע מבוסס: "כמו כן, אבקש את בדיקתה של מנהלת אגף גני ילדים שאכן כל הגננות בעיר עברו קורס עזרה ראשונה/ ריענון הקורס (תרגול החומר) עפ"י נהלי חוזר מנכ"ל. כולי תקווה שהמידע והידע מצילי החיים יהיו בידנו ושלא נזדקק לכך לעולם".
מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא יידון".

אייל מושיוב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות