דף הבית / חדשות העיר / הצעה: מכבסה לחיילים

הצעה: מכבסה לחיילים

רונן דמארי

בהצעתם כותבים השניים: "כידוע, בראשון לציון ישנה כמות משמעותית מאוד של חיילים. חלק גדול מחיילים אלה מגיעים בסוף השבוע הביתה והוריהם נאלצים לכבס כמות גדולה מאוד של מדים. למעשה, ההורים עסוקים בכל סוף שבוע בכיבוס במקום בבילוי זמן איכות עם ילדיהם. מנגד, קיימת כמות גדולה של תושבים המעוניינת להתנדב. תושבי ראשון לציון מצטיינים בפעילות התנדבותית ורק נציין כי קבוצות מתנדבים ברחבי העיר מפעילים חנות יד שניה, פעילויות חינוכיות רבות בתחום הבריאות והסביבה בגני הילדים ובבתי הספר, משמרים את האגמון ומדריכים סיורים וישנן עוד דוגמאות על פעילויות מדהימות של תושבי העיר המעוניינים לתרום מעצמם לקהילה. אנו בטוחים שמתן מענה לאוכלוסיית החיילים וההורים שלהם תתקבל בברכה וכי התושבים ישמחו לתרום מזמנם למען תושבי העיר. במסגרת המכבסה העירונית שאנו מציעים להקים: יביאו החיילים את המדים למכבסה ותמורת סכום סמלי תדאג המכבסה לכבס ולגהץ את המדים עבורם. החיילים יוכלו להגיע במוצאי שבת ולקבל את המדים שלהם".
חברי המועצה מציעים כי העירייה תקים מכבסה עירונית לטובת חיילי העיר: "עיריית ראשון לציון תקצה מקום ותרכוש ציוד הכולל מכונות כביסה, מייבשי כביסה ומגהצים ותקים מכבסה עירונית אשר תופעל באמצעות מתנדבים או לחילופין תצא העירייה בקול קורא לעמותות המוכנות להפעיל שירות זה תמורת תמיכה עירונית. כאמור, השירות יינתן תמורת סכום סמלי".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא יידון בהנהלה".

איתן שלום
יפעת מאירוביץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות