דף הבית / חדשות העיר / הצעה לסדר: ניקיון כפיים

הצעה לסדר: ניקיון כפיים

רונן דמארי

בהצעה שהגישה חברת מועצת העיר, לימור גור, האמונה על תיק השירות, נאמר בין היתר: "שימוש בנייר לניגוב ידיים בחדרי שירותים כרוך בעלות כספית שנעמדת בכ- 1920 שקלים ל – 500 כניסות לשירותים. מעבר לעלות הכספית הישירה של הנייר קיימת עלות עקיפה של שקיות אשפה, שינוע, אחסון, ונזקים כגון סתימות בצנרת וכדומה. לפיכך, נזרק נייר לניגוב ידיים בשווי של אלפי שקלים בכל חודש, לא כולל שקיות אשפה. כדי לחסוך בעלויות הכספיות ולקדם ערכים של שמירה על איכות הסביבה הכוללים שמירה על עצים, מניעת זיהום הקרקע, ושינוע של הנייר, אני מציעה שתבחן האפשרות לעבור למייבשי ידיים סילוניים המאפשרים יבוש ידיים מהיר תוך 7 שניות, מניעת טפטוף מים על הרצפה בכך שהמים נאגרים לתוך המתקן, ושמירה על היגיינה – המכשירים אנטי בקטריאליים".
גור מציינת בהצעה שהועברה לראש העיר, דב צור: "אבקש שתבחן האפשרות לשלב מייבשי ידיים סילוניים במערכת החינוך העירונית אותה פוקדים כ – 46 אלף תלמידים, ובנוסף אלפי אנשי סגל הוראה מנהלה, ואורחים ובכללם הורים, יועצים, וכדומה. בהנחה שאדם מבקר במהלך יום הלימודים כ-3 פעמים בשירותים, והאורחים לפחות פעם במהלך הביקור במוסד החינוכי, עולה כי עלות הנייר לכל אלף כניסות לשירותים נעמדת בכ – 3840 שקלים, לאחר רחיצת הידיים נזרק הנייר לניגוב ידיים לפח. בנוסף מפעילה העירייה אולמות ספורט, מרכזי נוער, ומועדוני 360 ואליהם מגיעים עשרות אלפי מבקרים".
לדבריה של חברת המועצה מבדיקה שערכה עולה כי במקומות בהם הוטמע השימוש במייבש סילוני נחסכו מאות אלפי שקלים ובנוסף הושגו מספר יתרונות ביניהם מניעת סתימות וחיסכון בתיקוני אינסטלציה ורווח סביבתי הבא לידי ביטוי בהצלה של כ -120 עצים בחמש שנים.

לימור גור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות