דף הבית / חדשות העיר / "הצלקות מסמלות הצלחה אדירה"

"הצלקות מסמלות הצלחה אדירה"

רונן דמארי

איתי מתיתיהו נכנס לפוליטיקה המקומית במערכת הבחירות הקודמת, כאשר רשימתו זכתה ל -1,746 קולות והייתה רחוקה אך כפסע מכניסה למועצת העיר, כל זאת ללא תקציב ותמיכה. כעת, בשילוב כוחות עם יו"ר מטה "יש עתיד" בעיר אמיר סולרסקי, משוכנע מתיתיהו כי יצליח להציג תוצאה מכובדת ולהגדיל את כוחה של הרשימה במועצה.

מתיתיהו רו"ח בהשכלתו, כיהן בעבר כסגן יו"ר ומנכ"ל אגודת הסטודנטים במכללה למינהל. בשנים האחרונות הוא הקים ארגון התנדבות בינלאומי – helpapp –  הדרך הקלה להתנדבות, שנועד לשפר שיח חברתי במדינת ישראל על ידי הנגשת תחום ההתנדבות. הארגון פועל בארץ על ידי אפליקציה שמחברת בין מתנדבים לעמותות ודרך מיזם יומולדת חברתית. כמו כן הוציא הארגון 17 משלחות סיוע לבתי יתומים באפריקה.

מתיתיהו אמר השבוע ל"גל גפן": "החיבור עם בין צעירי העיר למפלגה ליברלית שדואגת לכלל אזרחיה – ניצולי שואה, קשישים, להט"בים, דתיים, חילונים, בעלי חיים ועוד הוא טבעי, וכשקיבלתי את שיחת הטלפון מהמפלגה ידעתי שזה הדבר הנכון עבורי ועבור העיר ראשון לציון".

-אתה לא חושש להיכשל שוב בבחירות?

"התשובה היא כן,  יש לי צלקות מהבחירות האחרונות, פיזיות ונפשיות שמלוות אותי, אבל עבורי הצלקות האלו מסמלות גם הצלחה אדירה, הניסיון שספגנו, הציבור שהאמין בנו, כל אלו הם האלמנטים שידחפו אותנו קדימה בבחירות הקרובות".

-באלו נושאים בכוונתך לעסוק במועצת העיר?

"אנחנו כרשימה חדשה וצעירה מביאים איתנו רוח חדשה ונקייה למועצת העיר, אנו נפעל להגבלת הכהונה של נבחרי הציבור לשתי קדנציות בלבד. אחד הנושאים הראשונים שיזכו ליחס יהיה יישום תוכנית "חוג לכל ילד", אותה תוביל הרשימה. בנוסף, הרשימה שמה לעצמה את הטיפול בגיל השלישי והקמת כפר גימלאים, ישנן המון בעיות בקרב בני הגיל השלישי אבל ששאלנו אותם מה הכי כואב להם, עלה נושא הבדידות ופה נכנס לתמונה מנגנון קהילתי שמחבר בין הצעירים לבני הגיל השלישי, במנגנון כזה כולם מרוויחים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות