דף הבית / חדשות העיר / הצגות ילדים בבית העם

הצגות ילדים בבית העם

החברה העירונית אגף התרבות, ממשיכה במיזם הצגות לילדים בימי שבת בבוקר. ההצגה "החברים הכי טובים" של תיאטרון המפתח, תעלה על הבמה ב-2 בדצמבר

מי ליאור

בית העם שהוקם בתרנ"ז 1897, הנמצא במרכזה של המושבה דאז היווה מאז ומתמיד מוקד לפעילות תרבותית. במקום התקיימו אסיפות, ערבי קריאה, קונצרטים, נשפים, הרצאות ואף הוצגו מחזות עבריים. אגף התרבות בחברה העירונית ממשיך לשמר מסורת זו באמצעות התכנית "לגלות תרבות", המכילה סדרות שונות של הרצאות, מופעי חוויה וקונצרטים, כמו גם פעילויות רבות אחרות, בהן מועדון הקומדי בר בימי חמישי ושישי בבית העם, אשר מכיל הצגות קטנות ואיכותיות לכל המשפחה במקום.
כאמור, את העונה תפתח ההצגה "החברים הכי טובים" של תיאטרון המפתח ב- 2 בדצמבר (11.00). ההצגה מעלה את סיפור חברותם המצחיק והמרגש של צפרדע, קרפד, שבלול ועורב הנפרש על פני ארבעת עונות השנה.
מיד לאחריה ב-9 בדצמבר, יפגשו הילדים את הקרקס של סבתא פשקה של תיאטרון הגברת, קומדיה מרגשת בשילוב אלמנטים קרקסיים ומוזיקליים בניחוח של פעם.
כל ההצגות שישתתפו במיזם האמור יעסקו בנושאים חברתיים וילמדו את הילדים את סוד קסמה של חברות וקבלת האחר.
בחנוכה יצפו הילדים בהצגת יחיד של תיאטרון קשת "הסופגניה שלא אהבה ריבה" הצגה הכוללת שירי חג, קסמים ושלל הפתעות. באווירה נעימה וחוויתית יהנו התושבים מהצגות בעלות סמלית של 20 ₪ לכרטיס, שניתן לרכוש במקום.
המשנה לראש העירייה, אייל מושיוב: "חשוב לנו להחיות ולהצעיר את המתחם ההיסטורי של העיר ולמשוך לתוכו קהל חדש וצעיר, שיבוא וייהנה בו לרבות גן המושבה היפה והמיוחד. ההצגות בבית העם הן רק חלק אחד מתוך מכלול הפעילויות המתקיימות במתחם זה. אני מזמין את תושבי העיר ליהנות ממגוון האירועים והפעילויות המתקיימים במדרחוב רוטשילד ובכל המתחם ההיסטורי, כמו שוק האיכרים, שוק וינטאז', אומניות ועוד. באותה הזדמנות אני מבקש להודות לחברה העירונית ולעומד בראשה אלי פולק, ראש מינהלת העיר ההיסטורית משה קליסקי, ולצוות העובדים הפועלים במרחב זה".
מחזיקת תיק תרבות,חברת המועצה קרן דנה ג'דה: "מניסיוני כאם אני מודה כי המיזם עונה על צורכי ההורים וילדיהם ומעניק חוויה נפלאה של שעות איכות בצוותא עמם". עוד ציינה כי השנה בוטלה רכישת המנוי מראש וכי את הכרטיסים ניתן לרכוש סמוך לכניסה בעלות סמלית של 20 ₪ לכרטיס, יחד עם זאת ממליצה להירשם מראש על מנת לשריין מקום להצגה.
פרטים ניתן למצוא באתר החברה העירונית /תחום תרבות 03-9537000.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות