דף הבית / חדשות העיר / הישג לעובדי "אלקטרה" תעשיות בראשון לציון

הישג לעובדי "אלקטרה" תעשיות בראשון לציון

רונן דמארי

העובדים השיגו את מבוקשם: לפי ההסכם שנחתם, יקבלו העובדים במהלך תקופת ההסכם תוספות שכר בשיעור של בין % 8 ל – % 16 בשתי פעימות. בנוסף ייהנו העובדים ממשכורת 13, תשלום לקרן השתלמות, השתתפות המעסיק בנופש שנתי ועוד.
המפעל הממוקם באזור התעשייה בעיר מונה כ-400 עובדים, אשר תחת הנהגתה של יו"ר הוועד אהובה שולמן יזכו לתנאים המשופרים.
יו"ר ההסתדרות במרחב ראשל"צ, זורי מזרחי, מסר השבוע: "יחד עם ועד העובדים ניהלנו מו"מ מתיש, מייגע וקשוח. התוצאה הסופית היא הסכם חדש שמעניק תוספות שכר המתחשבות בוותק של העובדים. פג תוקפו של ההסכם הקודם ומטבע הדברים פנה ועד העובדים על מנת להיכנס למו"מ חדש והוא היה לא פשוט, אבל ייאמר לזכותו של המנכ"ל שהוא נכנס לעובי הקורה והבין את הצרכים של העובדים ולמרות המצב של מפעלים אחרים נעתר לפניות.
בניהול מו"מ קשוח סגרנו את הסיפור ביום רביעי שעבר, לשביעות רצון העובדים. המנכ"ל עצמו שיבח את הפעילות של ועד העובדים וההסתדרות שבאחריות ובתקיפות הובילו את המו"מ ולא שברו את הכלים עד שהגענו לחתימה.
תודתי להנהלת "אלקטרה" בראשות המנכ"ל זאב קלימי וצוותו, לחבריי מההסתדרות גבי אסרף וצוותו, דוד ראובן ועופרה מזרחי אשר יחד עם ועד העובדים בראשות אהובה שלומן ברכו על המוגמר".
מנהל האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות המרחב, דוד ראובן, הוסיף: "נחתם הסכם של ארבע שנים לאחר מו"מ ארוך ומייגע הגיעו הצדדים יחד איתנו להסכמה בכל הנושאים גם בהסדרי העבודה וגם בנושא תוספות השכר לשביעות רצון הצדדים. אני מאחל לעובדי אלקטרה בריאות והצלחה בהמשך הדרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות