דף הבית / חדשות העיר / החקירה נמשכת

החקירה נמשכת

רונן דמארי

יחידת 433 ועורכי דינו של ראש העירייה דב צור, הגיעו להסכמה על כך שההרחקה תוארך בפרק זמן זה עוד טרם תחילת הדיון בבית המשפט ראשון לציון. התנאים תקפים גם לגבי סגן ראש העיר, יוסי חממי והמשנה לראש העיר, אייל מושיוב.
כזכור, המשטרה ביקשה להרחיק את השלושה לפרק זמן של ארבעה חודשים לצורך התפתחות החקירה. יצוין כי קיימת סבירות לכך שעם תום תקופת ההרחקה, המשטרה תגיש בקשה נוספת להמשך ההרחקה של צור, חממי ומושיוב.
צור שנעצר בתחילת החודש שעבר לפרק זמן של תשעה ימים, שוחרר למעצר בית שהסתיים, אך הוא עדיין נתון למספר הגבלות שדרשה היחידה החוקרת.
לאחר הדיון העביר צור מסר לתושבי העיר וציין בין היתר: "השבוע הסכמתי בלב כבד לבקשת המשטרה להאריך עד סוף החודש את התקופה שבה יימנע ממני לשוב למשרדי העירייה ולתפקוד מלא כראש העיר. העשייה חסרה לי מאוד. יש נושאים חשובים על הפרק.
הבהרתי ואני שב ומבהיר, כי אעשה את הכל על מנת לאפשר למשטרה בירור מהיר ויעיל של כל הנושאים המצויים בחקירה. אני ער לעומס הרב שבו מצויים צוותי החקירה ואני מקווה מאוד שבתקופה העומדת לרשותם ימצו את החקירה בענייני.
במהלך תקופה זו אפעל בנושאים שונים שאינם קשורים לחקירות המתנהלות וזאת בכפוף לקבלת אישור הגורמים המוסמכים. לצערי, אני לא יכול להרחיב בנושאים עליהם נשאלתי, אולם אני משוכנע שההסברים והנתונים שהבאתי בפני המשטרה יסייעו לשפוך אור ראוי ונכון על הנושאים עצמם".
עוד הוסיף צור: "יש הרבה מאוד דיס אינפורמציה, שקרים והשמצות חסרות בסיס שמופצים על ידי גורמים בעלי אינטרס פוליטי בעיר, המנצלים באופן ציני את המצב ואת היעדרותי מהעירייה. אני משוכנע כי תפעילו את השכל הישר ולא תלכו שבי אחרי דברי ההסתה הללו".
חקירת המשטרה נמשכת, כאשר במסדרונות העירייה קיימת דריכות מהאפשרות שיבוצעו מעצרים נוספים בפרשה.

דב צור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות