דף הבית / חדשות העיר / הופיעו עם עברי לידר

הופיעו עם עברי לידר

מי ליאור

לפני כחודש הוציא עברי לידר את שירו החדש "מוגזם", עם קליפ יצירתי בו הוא רוקד ושר. לידר איתגר את הקהל בדף הפייסבוק שלו ללמוד את צעדי הריקוד, לצלם ולשלוח אליו.
מנהלת בית-הספר למחול במתנ"ס שיכוני המזרח ליאת שבת, התגייסה למשימה, לימדה את הרקדניות את הצעדים והסריטה סרטון יצירתי בו גילמו הבנות בלרינות שבאמצע שיעור בלט עוזבות את הבר ומתחילות לרקוד, על פי צעדיו של לידר. הסרטון שזכה ליותר מ-7,000 צפיות, פורסם על ידו בדף הפייסבוק שלו.
כעבור ימים ספורים, פנתה ההפקה של לידר לליאת בבקשה לפגוש את התלמידות במגרש הביתי שלהן, על מנת לבנות נמבר (קטע ריקוד). לידר הופיע עם הבמאי והצוות ואלה ממשו את המטרה, שבסופה הופיעו הבנות בתוכנית החיה באקס פקטור ביום ראשון שעבר.
מנהלת בית הספר: "זו הייתה בהחלט מחמאה גדולה לפעילותנו המקצועית, שהעידה על מיומנות הרקדניות שכאמור הופיעו בתכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה בשידור חי. במופע הטלוויזיוני הופיעו 17 רקדניות יחד עם לידר באולפני פתח תקוה וייצגו בכבוד את בית הספר למחול 5,6,7 דאנס ומתנ"ס שיכוני המזרח בעיר.
ההפקה הייתה מדהימה, הרקדניות הרגישו כוכבות, דאגו להן למאפרת צמודה והן הצטלמו עם האמנים הנוספים שבתכנית. בהחלט חוויה של פעם בחיים, למרות שלאף אחת מאיתנו אין בעיה להפוך את זה למשהו קבוע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות