דף הבית / חדשות העיר / "הוסכם על סטטוס קוו לעיכוב המכרז"

"הוסכם על סטטוס קוו לעיכוב המכרז"

רונן דמארי

השבוע התקיים דיון ראשון בעתירה המינהלית שהגישו שלושת חברי האופוזיציה עו"ד ליאל אבן-זהר, עו"ד סורין גנות ואסף דעבול בנושא. במסגרת המכרז אמורה העירייה לשלם סכום של 25,000 שקלים לחודש עבור פרסום פעילותיה באתר אינטרנט מקומי.
במהלך הדיון הציע השופט אורן שוורץ לנציגי העירייה לשוב ולשקול את ניסוח המכרז, ולקיים עם העותרים דיון בנושא.
אבן-זהר מסרה לאחר הדיון: "בינתיים, הוסכם על סטטוס קוו לעיכוב המכרז. לא סירבתי להדברות. אולי העירייה והעומד בראשה יבינו כי שת״פ שלטון-עיתון והסוואת פרסום ממומן ככתבות עיתונאיות, לא טובים לדמוקרטיה וודאי לא לציבור ולא ראויה לרשות מקומית, שלא לומר, חורגת מסמכויותיה, ואולי נשוב לבית המשפט להכרעה".
גנות ודעבול התייחסו אף הם לדיון ומסרו: "השופט הביע עמדתו כבר בתחילת הדיון כי אינו רווה נחת מהמכרז בלשון המעטה, בעיקר מהחלק "החדשותי" במכרז והציע לעירייה לשבת עם העותרים על מנת לנסות ולהגיע לנוסח שיהיה מקובל עליהם. בינתיים ובהסכמת העירייה עוכב הליך המכרז עד להודעה חדשה ונקבע דיון בעתירה עצמה ליום 31.12.17".
כזכור, טרם פנייתם לערכאות משפטיות, פנו חברי האופוזיציה לראש העיר, דב צור, והפצירו בו לשנות את תנאי המכרז.
מהעירייה נמסר בתגובה: "כוונת העירייה הייתה ועודנה להרחיב את המידע העומד לרשות תושבי העיר בזירה הדיגיטלית. אנחנו בהחלט רואים חשיבות שתושבי העיר, או כאלה המבקרים בעיר, יוכלו לקבל את מלוא המידע על אירועי התרבות, הפנאי, החוגים, הקולינריה, הקולנוע, הבידור והאטרקציות השונות באופן זמין, נגיש, מיידי ובלחיצת כפתור. אנו סבורים כי אתר אינטרנט שיעניק תוכן אטרקטיבי ומקיף כזה יעצים את העיר, את העסקים בה ואת תושביה. על הקוראים להבין שכבר היום מפרסמת העירייה בסכומים לא פחותים מכך בעיתונים מקומיים שונים. דווקא במקרה זה מבקשת העירייה לקיים הליך תחרותי שקוף ופתוח בהתאם לתקנות המכרזים. בכל מקרה, נפעל על פי הוראות בית המשפט ואנו סמוכים ובטוחים כי בסופו של תהליך נוכל להביא את השירות המיטבי לתושבי העיר".

עו"ד ליאל אבן-זהר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות