דף הבית / חדשות העיר / הולכים על כל הקופה

הולכים על כל הקופה

אווירה חגיגית מאוד, הייתה ביום חמישי שעבר באולם 'מפלים' בעיר, כשלראשונה, התקיימה מסיבת העיתונאים הרשמית של מועדון הכדוריד מכבי ראשון לציון, גם בהשתתפות קבוצת הנשים, דבר שמצביע על שינוי בתפיסה ועל העובדה שהשנה לא מתכוונים לוותר על אף תואר, גם לא מכיוון הנשים.

את האירוע פתח כמו תמיד, יושב ראש הקבוצה- ראול סרוגו, שלא חיכה יותר מידי בשביל להצהיר על מטרות המועדון לעונה הקרובה: "התמודדות על כל התארים המקומיים ולהגיע לשלב הבתים בגביע האירופאי".

החלק הראשון של מסיבת העיתונאים, הוקדש לקבוצת הנשים המתחדשת והמתחזקת בראשותו של המאמן גלעד מאור שאמר: "מאוד רציתי לאמן את קבוצת הנשים של המועדון בפרויקט הזה. האתגר שלי יהיה לחבר את הקבוצה מכיוון שהיא די חדשה. הייתי בחופש במשך שנתיים ואני בא עם המון מוטיבציה".

קפטנית הקבוצה- קרן בן הרוש, דיברה על תהליך הבנייה החדשה של קבוצת הנשים ועל העובדה שהקבוצה תתבסס השנה בעיקר על שחקניות בית של המועדון.

מהצד של הגברים, הזכירו כולם את הכישלון בשנה שעברה שכלל את איבוד האליפות וסיום העונה ללא שום תואר, ואת הרצון העז לכפר בעונה הקרובה. סרוגו: "אנחנו רוצים להחזיר לאוהדים על מה שפיקששנו בעונה שעברה כשהעמדנו קבוצה הבנויה לקחת את כל התארים. הבאנו הקיץ שחקנים בעלי אופי לקחת אליפות".

צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

מאמן הקבוצה- סער פרנקל: "אנחנו אחרי עונה פחות מוצלחת. עשינו שינויים ונייצר קבוצה שתשחק הרבה יותר טוב. אחרי שבוע של אימונים, אני רואה התחברות יותר מהירה ממה שהייתה בעונה שעברה". בפלייאוף כן הצלחנו להתחבר ונראינו טוב. אם לא היינו מציגים רמה כזו בפלייאוף הייתי מניח את המפתחות בסוף העונה. הקיץ נעבוד נכון ונעבוד קשה כדי לזכות בתואר".

קפטן הקבוצה- יואב נאמן: "אני מפוצץ אנרגיות ובמיוחד אחרי מה שקרה בעונה שעברה. פעם ראשונה שאני מתחיל עונה מתחת לרדאר. חוץ מזה כיף לי ומצדי אני אשחק עוד הרבה שנים. אחרי כאב הלב של העונה שעברה לקח לנו זמן להתאושש. זה לא ייעלם עד שלא נכפר על זה ונזכה בתארים. הקהל שלנו סבל מאיתנו בשנה שעברה והרגשנו את זה. נעשה הכל כדי להחזיר אותו למגרשים".

בסיום מסיבת העיתונאים, הוזמן אל השולחן גם אורח הכבוד, ראש העיר דב צור, שבירך את המועדון לקראת העונה החדשה והבטיח להמשיך לתמוך בו, גם בעונה הקרובה.

יום לאחר מסיבת העיתונאים, ערכה קבוצת הגברים ניסוי כלים ראשון כשהתמודדה במשחק אימון מול נבחרת הנוער של ישראל וניצחה 35:29. כבשו: עמית סטלמן 6, בר מסורי, ולדי קופמן ועומר גרא 5 כל אחד, איוון קאראצ׳יץ׳, מרקו מאטיץ׳ ורם טורקניץ 3 כל אחד, יוני רוזנטל 2, ירמי סידי, עמית צ׳מרינסקי ודניאל פרידמן 1 כל אחד.

השבוע, התקיימה הגרלת משחקי הליגה וגביע ווינר לעונה הקרובה. במחזור הראשון של הליגה, תארח מכבי את קריית מוצקין ובמחזור השני את העולה החדשה מבאר שבע. הדרבי הגדול מול הפועל ראשון לציון, יתקיים במחזור השמיני. עוד לפני פתיחת הליגה, ישוחק גביע השופטים בו שובצה הקבוצה לבית ג' עם הפועל רמת גן והפועל אשדוד.

בתחילת השבוע הבא, תטוס הקבוצה לפולין ולבלארוס, למחנה אימונים של שמונה ימים אשר יכלול השתתפות בטורניר בינלאומי. בטורניר תשתתפנה מלבד מכבי ראשון לציון גם קבוצות- משקוב ברסט, אלופת בלארוס המשתתפת גם בליגת האלופות, גראנויירס מצמרת הליגה הספרדית וספרטק מוסקבה, מהמועדונים הבכירים ברוסיה.

קבוצת הנשים, פתחה בתחילת השבוע את אימוניה לקראת העונה הקרובה ובתחילת החודש הבא תצא למחנה אימונים של שבוע, באילת.

היריבה מהעיר השכנה, מכבי רחובות, גם כן החלה בהכנות וביום שני 20/8 תארח את הפועל רמת גן למשחק אימון בשעה 19:30.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות