דף הבית / חדשות העיר / ההורים מביעים תמיכתם

ההורים מביעים תמיכתם

רונן דמארי

לפני כשבוע נערכה בביתו של יו"ר הרשימה, חבר המועצה אוהד אוזן, פגישה בין  יושבי ראש ועדי הנהגות ההורים של בתי הספר הממלכתיים דתיים, הכוללים את בתי הספר: ישורון, הראל, סיני, שובו, זבולון המר, אולפנה וישיבת בני עקיבא.

במהלך הפגישה הועלו נושאים הקשורים לחינוך הממלכתי דתי בעיר ולנושאי קהילת הציבור הדתי בראשון לציון בנושאי תרבות, פנאי וקהילה.

לאחר הפגישה יצאה הודעה פומבית בשם יו"רי הנהגות ההורים של בתי הספר הדתיים באומרם כי "ביום שישי נפגשנו, כל  יושבי ראש הנהגות ההורים בבתי הספר הממ"ד בעיר עם המתמודד בבחירות למועצת העיר, חבר מועצת העיר, אוהד אוזן, יו"ר רשימת סרוגים והחברתיים. לאחר ששמענו על תכניותיו עבור החינוך הדתי בעיר ובנושאים נוספים, החלטנו לתת את ברכתנו ותמיכתנו לתנועת סרוגים בראשות אוהד אוזן בבחירות ומאמינים שיעשה חיל לטובת הציבור הדתי בעיר. אנו קוראים מכאן לציבור ההורים הדתי-מסורתי בבתי בספר ובעיר בכלל ליטול חלק בדמוקרטיה העירונית המבורכת ולהצביע בבחירות המקומיות לחיזוק הסיעה הדתית סרוגים+החברתיים למען עתיד ילדינו, כי כוחנו באחדותנו".

כמו כן, יצאה קריאה למועמדים לראשות העיר להתחשב בהמלצתם במינוי אוהד אוזן כמחזיק תיק החינוך הממ"ד בעיר, כנציגם בקדנציה הבאה.

אוזן מסר: "אני  שמח, מוקיר ומעריך עד מאוד את הבעת התמיכה של יושבי ראש הנהגות ההורים בתי הספר הממלכתיים דתיים בראשון לציון. כפי שנהגתי לאורך השנים,  גם כיו"ר הנהגת ההורים העירונית בראשון לציון וגם כחבר מועצה בחמש השנים האחרונות, אמשיך לנקוט בשלושה עיקרים בשירות בכל הנוגע לשירות לציבור והם: כנות, חברות וקשר ישיר ובלתי פוסק עם התושבים.

אהיה זמין עבורם לכל צורך ואפעל בכל דרך שעומדת לרשותי על מנת שהחינוך הדתי בעיר לא יהיה עוד בן חורג במפה החינוכית בעיר. כמו כן, אקרא לתמוך בראש עיר שידע לתת מענה לציבור הדתי והמסורתי, בתקציבים, בתוכניות לימוד עשירות  ומתקנים ראויים לא פחות מאשר לציבור הממלכתי".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות