דף הבית / חדשות העיר / הגרלת תכנית 'מחיר למשתכן' בראשון לציון: כ-40 אחוז מהזוכים- תושבי העיר

הגרלת תכנית 'מחיר למשתכן' בראשון לציון: כ-40 אחוז מהזוכים- תושבי העיר

רונן דמארי

 
הגרלת מחיר למשתכן. כ-40% מהזוכים בהגרלה לדירות בראשון לציון- תושבי המקום. 194 מתמודדים מראשון לציון נמנים על 490 הזוכים בדירה בשכונת רקפות במזרח העיר. יש לציין. ראשון לציון היא העיר המבוקשת ביותר בתוכנית. במסגרת התוכנית היו ארבע הגרלות כאשר כ-46 אלף משקי בית התמודדו על 490 דירות. נזכיר כי כבר לפני שנתיים, עם קידום התוכנית בעיר, פנתה העירייה למשרד האוצר בבקשה להוספת 20% יחידות דיור במסגרת התכנית. החשש היה שבמתכונת הנוכחית, איכות הבנייה לא תהיה גבוהה. העירייה קיבלה אישור חריג ממשרד האוצר והמשמעות הצפויה: יותר דירות, תמהיל דירות מגוון וכמובן שדרוג איכות הבנייה.
גבעת הרקפות ממוקמת במזרח ראשון לציון, בין שיכוני המזרח לבין מתחם צריפין.  שטח השכונה כ-178 דונם ובה  1,394 יח"ד  מתוכם שמונה מגדלים בני 23 קומות הגובלים בפארק עירוני שיפריד את השכונה ממתחם צריפין.  בשכונה זו מתוכננים עוד 250 יח"ד בדיור מוגן, וכן שטחי ציבור פתוחים, שטחים למבני ציבור ושטח למסחר.
ראש העירייה, דב צור: "לא בכדי ראשון לציון היא העיר המבוקשת  ביותר למגורים. ההשקעות בשנים האחרונות בחינוך הציבו אותה בראש טבלת הערים הגדולות, הדגש הניתן על שירותים קהילתיים, פארקים וגנים, תרבות ופנאי, הביטחון וכל ההשקעות הנוספות, לצד מרכזיותה של העיר במטרופולין- הופכות את חוויית המגורים בעיר המגורים בעיר לחוויה שאנו גאים להציע".
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות