דף הבית / חדשות העיר / "הגננות נעלמו עם הצ'קים"

"הגננות נעלמו עם הצ'קים"

הורים לילדים בגן פרטי בעיר טוענים כי מנהלות הגן, אם ובתה, נעלמו יחד עם צ'קים שמסרו לידיהן. ממשטרת ישראל נמסר כי "התקבלה תלונה בנושא והיא נבדקת"

מי ליאור

בשבוע שעבר קיבלו הורים לילדים בגן פרטי בעיר הודעת ווטסאפ ממנהלות הגן, אם ובתה, כי הן יוצאות לחופשה משפחתית וכי הגן ימשיך בפעילותו עם הצוות החינוכי במקום.
ואולם, ההורים ואנשי הצוות החינוכי נותרו השבוע חסרי אונים וללא מענה, לאחר שגילו כי מנהלות הגן נעלמו כמו בלעה אותן האדמה.
הצוות שנותר במקום הזעיק את ההורים שהתקשו להאמין למחזה שנגלה לעיניהם: מצלמות הגן נותקו, הקלסרים רוקנו מכל תוכן והניירת במשרד נגרסה. בנוסף, נמסר להם כי אלמוני טלפן לגן וחיפש את הבעלים, בטענה שחייבים לו כמאה אלף שקל.
ההורים טוענים עוד כי חלק מההמחאות שמסרו להבטחת רישומם של הילדים לאורך השנה נעלמו עם האם ובתה, מנהלות הגן, והחשש הוא כי יימסרו לשוק האפור, שכן לבקשת השתיים לא ציינו לפקודת מי הצ'קים.
אחת האמהות הוסיפה וסיפרה כי מעל חמישים ילדים מגיל חצי שנה עד ארבע, נותרו ללא מסגרת וכי את קבוצת ילדי הגן הבוגרים לא ניתן לשבץ ברישום למערכת החינוך לילדים בגיל חובה.
האבות והאמהות מספרים כי הם חשים כמו משפחה שהתפרקה, שכן לדבריהם ההנהלה החדירה בהם שקט נפשי ואמינות שהקנתה להם בטחון רב לגבי הנעשה בגן.
כעת, בלית ברירה, נאלצים ההורים להישאר עם ילדיהם בבית: "נותרנו חסרי אונים, שכן חלק מאיתנו עושה משמרות ונעדר מהעבודה כדי להיות עם הילדים בבית עד שימצא פתרון".
בישיבה שהתקיימה ביום שני השבוע, החליטו ההורים לפעול בכל דרך על מנת שהגן ימשיך לפעול עם הנהלה חדשה.

ממשטרת ישראל נמסר כי "התקבלה תלונה בנושא והיא נבדקת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות