דף הבית / חדשות העיר / "ברור שאני מאוכזב"

"ברור שאני מאוכזב"

רונן דמארי

עד לחודש דצמבר 2017 היה משוכנע דב צור כי המשך כהונתו לקדנציה שלישית בתפקיד ראש העיר ראשון לציון הוא עובדה מוגמרת ויש להניח כי גם מרבית יריביו הפוליטיים היו תמימי דעים עמו, אולם אז הגיע המעצר המתוקשר והחקירה המשטרתית שעודנה מתנהלת וטרפה את הקלפים. המירוץ לראשות העיר נפתח לחלוטין והסתיים ביום רביעי שעבר, בהפסד בסיבוב שני לראש העיר הנבחר רז קינסטליך. בריאיון ל"גל גפן" אומר צור השבוע: " ברור שאני מאוכזב, אני מתכוון להתפטר מהמועצה, הציבור עשה את שלו ובחר. אחרי שאיחלתי לרז הצלחה נפגשנו וסיכמנו על תהליך חפיפה שמתחיל בימים אלו. תהיה חפיפה מסודרת ככל שזה נוגע לי וככה זה נראה".

 

אתה חושב איך תיראה מועצת העיר החדשה?

"זו כבר בעיה של מישהו אחר. זה מעסיק אותי אבל לא יותר מדי. החבר'ה של הסיעה שלי שואלים אותי על כך באופן טבעי אלו אנשים שהלכו איתי בדרך".

 

הם ניסו לשכנע אותך שלא לפרוש?

"יש כאלו שמנסים לשכנע אותי, אבל כרגע זה לא על הפרק".

 

ועדיין קיים סיכוי שיודיעו על סגירת תיק החקירה נגדך

"קצת מאוחר מבחינתי לבחירות האלו. פוליטיקה תמיד עניינה אותי אני איש פוליטי אני לא יודע להגיד לגבי העתיד. אני צריך לחשב מסלול מחדש, לעכל את מה שקרה ונראה אלוהים גדול".

 

 

בימים בהם בחירות לכנסת עומדות על הפרק מעניינת אותך הפוליטיקה הארצית?

"אני איש פוליטי ופוליטיקה מעניינת אותי. מעולם לא כיוונתי לרמה הלאומית עניין אותי להיות ראש העיר ראשון יותר מכל דבר אחר אבל אני כרגע אצרך לחכות שהעניינים שלי יתבהרו כדי שאוכל להחליט לעשות עוד משהו ברמה הציבורית".

 

תמליץ לסיעה שלך להיכנס לקואליציה?

בהתפטרות שלי בעצם אפשרתי להם לבחור את דרכם, זו הייתה אחת הסיבות שהתפטרתי כדי לאפשר להם לבחון את דרכם אבל זו לא רק החלטה שלהם צריך להיות גם צד שני שירצה אותם".

 

כלומר לא תיעלב אם ציון כהן יהיה הסגן של רז

"ממש ממש לא. אפילו אני דוחף לזה אני חושב שבחרתי ללכת עם אנשים טובים שרצוי שיהיו בעשייה. אין פה שתי גדול לירדן אני לא חושב שיהיו דברים דרמטיים שונים ואם כן יצטרכו לבחור את דרכם אבל אני חושב שכדאי שיהיו בעשייה העירונית. כמובן לא בכל מחיר ולא בנזיד עדשים סיעה של ארבעה מנדטים וראינו מה קיבלה סיעה אחרת של ארבעה מנדטים – צריכים לתת לזה ביטוי".

 

יש מהלכים מסוימים בקמפיין שאתה מתחרט עליהם?

"בוודאי שיש דברים שאני מתחרט עליהם ויש דברים שעליהם אני מצטער אבל זה לא היה משנה באופן דרמטי את התוצאה. לצערי הנסיבות של אותה חקירה נוראית שעברתי היו הגורם העיקרי שפגע בי".

 

מה אתה מתכוון לעשות כרגע?

"לנוח ולחפש מה עוד אני רוצה לעשות בחיים. אני עכשיו נפרד מעובדים אני מקבל עשרות רבות של טלפונים והודעות ומגיעים אליי ישירות ללשכה באהבה ובמילים חמות מאוד שממש מחמם את הלב ואני רוצה להודות לכל מי שפנה אליי וגם לאלו שלא הגיעו תודה רבה על שיתוף הפעולה זו הייתה תקופה נהדרת יפה מאתגרת אולי הכי יפה בחיים שלי. למעט אולי השנה האחרונה שהייתה קשה ומאוד מורכבת מבחינתי. נהניתי מעבודה מאתגרת והשגתי את כל מה שחלמתי בחלומות הכי ורודים שלי לא תיארתי לעצמי שאצליח להביא את העיר למה שהיא היום בעשר שנות כהונה ומהבחינה הזו מדובר בגאווה גדולה עובדי עירייה ותושבים ואנשים מחוץ לעיר אומרים כמה חבל זה כיף לשמוע אבל תמה תקופה".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות