דף הבית / חדשות העיר / בני הנוער בעיר הפיצו אור בחנוכה

בני הנוער בעיר הפיצו אור בחנוכה

מי ליאור

בני הנוער, עמיתי דילר מפרויקט "מאירים את העיר", הגיעו השבוע לבית האבות הבולגרי בעיר, וחילקו לדיירים צמידים וסביבונים . לאחר הדלקת הנרות, הם פצחו בשירה וריקודים.
בני הנוער ממרכז הנוער באלנס פקדו את תחנות הרכבת ראשונים ומשה דיין, חילקו סופגניות לחיילים ולאחר מכן המשיכו לבית חולים אסף הרופא, שם נכנסו לפעולה להקות הבלאנס ומדצ"ים שהוסיפו לסופגניות גם שירה וריקודים. הם עברו בין המיטות במיון ובמחלקות השונות, שרו שירים, חילקו סופגניות ואיחלו רפואה שלמה וחג שמח.
המטופלים בבית החולים שמחו מאוד, במיוחד לאור העובדה שמספר ימים קודם לכן הגיעו תלמידי מקיף דתי אוריה בעיר שגם הם חילקו סופגניות למטופלים ולאנשי הצוות.
הפרויקט השנתי "תאפה לי חג" שמוביל מינהל החינוך בעירייה, שבו בני הנוער והוריהם אופים עוגות בהתנדבות, התמזג השנה עם פרויקט שנעשה עם המחלקה לשירותים חברתיים לאיתור קשישים עריריים והדלקת נרות בביתם.
תלמידי מקיף ד' הגיעו לבתי הקשישים עם העוגות שאפו עם בני משפחותיהם ושמחו את הקשישים בביתם. שיתוף פעולה מוצלח נוסף נרשם בין תלמידי מקיף ו' ותלמידי בית ספר ארזים. אליהם הצטרפו חיילים מבסיס חיל הים באשדוד וכל אלו חגגו את חג החנוכה בשיקומון יד שרה.
פקחי החברה לבטחון הדליקו נרות חנוכה עם ילדי ניצני ראשון: יחידת סיור 3 של החברה לבטחון מקפידים לפקוד את עמותת ניצני ראשון בחג החנוכה. הפקחים הדליקו נרות עם ילדי העמותה וחילקו סופגניות. יורם זפרני יו"ר עמותת "ניצני ראשון, העניק לגיל בן נעים תעודת הוקרה על פעילות היחידה למען העמותה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות