דף הבית / חדשות העיר / בית חם לכלבות

בית חם לכלבות

מי ליאור

משפחה מראשון לציון שאיבדה את כל רכושה בשריפה שפרצה בסוף השבוע שעבר בשל כשל חשמלי, עברה להתגורר אצל קרובי משפחה והיא מטופלת בין היתר על ידי המינהל לשילוב חברתי. אולם בין האירוע הקשה, אובדן הרכוש ופיזור בני המשפחה בין קרובי משפחה, היו שתי כלבות שלהם לא נמצא פתרון. בשירות הווטרינרי העירוני שנחשפו למקרה העצוב, התגייסו מיד והציעו לבני המשפחה לקלוט את הכלבות במתקן מוגן עד אשר ישובו לדיור קבע וללא כל עלות מצדם. הכלבות, שאולי נפרדו לעת עתה ממשפחתם, אך יש להן אחת את השנייה, שוהות בתא משותף ומרווח בכלבייה, מקבלות הרבה פינוקים, ליטופים ויציאות לחצר הטיולים.
אם המשפחה סיפרה: "אנחנו מודים מכל הלב לעיריית ראשון לציון ובפרט לשירות הווטרינרי, על העזרה והטיפול המסור בכלבות האהובות שלנו".
אגב, בזכות מיזם ייחודי לשירות הווטרינרי העירוני של ראשון לציון, בני המשפחה יכולים להיות יותר רגועים שכן בכלבייה קיימות מצלמות המאפשרות לבעלי הכלבים לצפות, 24 שעות ביממה, בכלביהם האהובים. בעלי הכלבים מקבלים סיסמה ובאמצעות אפליקציה ייעודית, הם יכולים לצפות בכלביהם בכל שעות היממה בטלפון הנייד, בטאבלט או במחשב. ד"ר יהונתן אבן צור, הודיע כי השירות הווטרינרי ייקח על עצמו לעקר את הכלבות ללא כל עלות "עיריית ראשון לציון רואה לעצמה חובה נעימה לספק לתושבי העיר שנאלצו להסגיר את כלבם מסיבות שונות, רוגע ושקט שהכלב נמצא בידיים בטוחות באמצעות השירות הווטרינרי העירוני".
 
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות