דף הבית / חדשות העיר / "אי אפשר להמשיך ככה"

"אי אפשר להמשיך ככה"

תושבת רחובות המתגוררת ברחוב עמיאל רוז'נסקי בעיר, טוענת כי היא מקבלת כבר זמן רב דברי דואר שאינם ממוענים אליה, כאשר במקביל, ישנם מכתבים חשובים שלהם היא מצפה שאינם מגיעים לכתובתה. בדואר ישראל משיבים

רונן דמארי

"הדואר לא מגיע": תושבת העיר מספרת כי הבלבול בקבלת דברי הדואר הוא אינו נחלתה הבלעדית וכי גם שכנים המתגוררים בסמיכות אליה מספרים לה כי הם סובלים מבעיה דומה. אלא שלמרות שהנושא הועלה מספר פעמים בסניף הדואר המרכזי בעיר, הבעיה טרם נפתרה.
בשיחה עם "גל גפן" אמרה התושבת השבוע: "מה שקורה זה שאנחנו מקבלים כל הזמן דואר שהוא לא שלנו. אני גרה ברחוב עמיאל רוז'נסקי ממש סמוך לקניון. אנחנו בהתחלה היינו מחפשים מי קיבל את הדואר שלנו ואנחנו קיבלנו את שלו, היינו מוצאים בספר טלפונים את האנשים, פעם אני זוכרת שקיבלנו מכתב של סוכן ביטוח והתקשרנו אליו כדי להחזיר לו את הדואר שלו, אבל אי אפשר להמשיך ככה. מספיק. פעם אחת החזרתי את הדואר השגוי לסניף הדואר ואחרי שלושה שבועות הגיע אליי עוד פעם אותו מכתב שאני החזרתי. איך אפשר ככה? עכשיו אני מחכה לתלוש של משרד החינוך. השכנה שלי קיבלה את שלה ואני לא קיבלתי, ככה שאני לא יודעת איפה מסתובבים המכתבים שלי".
-כמה זמן נמשכת הבעיה אותה את מתארת?
"זה נמשך כבר למעלה משנה. אנחנו מקבלים את הדואר בתיבת דואר בבית הפרטי. נעשית חלוקה על ידי דוורים. אני גרה בבית פרטי ויש כאן גם בניינים משותפים וייתכן שזו הסיבה לבלבול. השכנה שלי פונה עם כל דבר שקורה לה ומגיעה לסניף המרכזי בבני משה, אבל שום דבר לא עוזר. אין לי מושג מה אני צריכה לקבל ולא מגיע אליי. למה שמים לי דואר שהוא לא על השם שלי בכלל? הרי על המעטפה מופיע שמו של מישהו אחר".
מחברת דואר ישראל נמסר בתגובה: "מבירור שערכנו עלה כי חלוקת הדואר בכתובת זו סדירה על ידי דוור ותיק שמכיר את הנמענים. יצויין כי חברות דואר נוספות מחלקות דואר באזור זה.
מכל מקום, מסרנו לידי המלינה את מספר הטלפון של מנהל הדוורים, שתוכל לפנות אליו במידה ותיתקל במכתבים שאינם שייכים אליה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות