דף הבית / חדשות העיר / אירועי החופש הגדול

אירועי החופש הגדול

מי ליאור

במשך חמישה שבועות, ביום שלישי אחר הצהרים, גדשו את הגינות השכונתיות רבים מתושבי העיר. כל אלה אשר הגיעו במרחק של פסע מביתם, נהנו ממניפה רחבה של אירועים ופעילויות מגוונות לכל המשפחה.
ב-7 בחודש חגגה העיר ראשון לציון את יום הולדתה ה- 135 במתחם הרובע עם הופעתם של הזמר עומר אדם, קרולינה והתקליטן אור ביטון, תושב העיר. בחגיגות נטלו חלק אלפי בני נוער וצעירים ששרו ורקדו עם מיטב הלהיטים של הזמרים. החגיגות שנמשכו למחרת במסגרת מסיבות הגן, לבשו פנים מיוחדות שקידמו את הקטנטנים בשער עם בלונים ססגוניים, חלוקת שלגונים וצפייה בכוכבי הילדים האהובים עליהם במופעים "חיפזון וזהירון" "מימי יויו" ו"יעלי" .
לאורך כל ימות הקיץ התקיימו פעילויות לילדים ברחבי העיר , ללא תשלום. בימי ראשון וחמישי ניתן היה להנות ממתנפחים, מופעים, משחקי רחוב, יצירה ושעות סיפור במדרחוב. בימי שני, במשך שלושה שבעות, נחגג פסטיבל מנשה בשיתוף משרד העלייה והקליטה ברמת אליהו, שכלל הצגות ילדים, משחקייה, הופעות, סדנאות ועוד. בימי רביעי ושבת, התקיימו מופעים של כוכבי הילדים, מתנפחים רטובים ועוד ברובע הבילויים.
חברת המועצה ומחזיקת תיק התרבות, קרן דנה ג'דה: "חשתי תחושת אושר עילאית והרגשת סיפוק גדולה, נוכח ההנאה והשמחה של ילדי העיר וגם של ההורים, הסבים והסבתות, שפניהם המחויכות אמרו הכל. כייף לראות כיצד ההשקעה בישיבות המתמשכות והחשיבה המאומצת מגיעה לכדי ביצוע וזוכה להצלחה מרשימה כל כך ומספקת. מאחלת לכל ילדי העיר שנת לימודים פורייה ומודה לראש העירייה דב צור, על שיתוף הפעולה, למנכ"ל החברה העירונית אלי פולק ומנהלת אגף התרבות טלי צ'רנר על הפקה מעולה של קיץ נפלא".

קרן דנה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות