דף הבית / חדשות העיר / איומים בין כותלי בית המשפט

איומים בין כותלי בית המשפט

חילוקי דעות בין תושבת בית דגן ובין עובדת סוציאלית, הביאו את האשה לאיים על העובדת הסוציאלית בסיומו של דיון שהתקיים בבית המשפט לנוער בראשון לציון

רונן דמארי

על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה, לנאשמת היו הסדרי ראייה עם בתה הקטינה אשר בגינם התנהלו דיונים בבית המשפט לנוער, כאשר במקביל התקיימו פגישות במשרד לשירותים חברתיים ביישוב מגוריה. לקטינה מונתה עורכת דין ששימשה כאפוטרופוסית.
בסוף חודש אוקטובר 2016, התקיימה פגישה במשרד לשירותים חברתיים בנוכחות מנהלת המחלקה, העובדת הסוציאלית והשוטר הקהילתי ביישוב בנוגע להסדרי הראייה של הנאשמת ותיאום ציפיות עמה.
לנאשמת הוצעו מספר דרכי טיפול אולם היא איימה על הנוכחים: "אני אקבור את כולכם".
השוטר ניסה להרגיע את הנאשמת, אולם היא עזבה את החדר כשהיא נסערת וטרקה אחריה את הדלת.
בחודש מרץ השנה, כאשר יצאו האפוטרופוסית ומנהלת המחלקה לשירותים חברתיים מדיון בבית המשפט בו נכחו גם הנאשמת ובא כוחה, התקרבה אליהן הנאשמת וללא כל התגרות מצדן אמרה להן: "אני אקח את שתיכן לבית הקברות".
כשבוע לאחר מכן נחקרה הנאשמת על מעשיה בתחנת המשטרה בראשון לציון. בשלב מסוים הודיע החוקר לנאשמת כי היא עצורה, אולם זו החלה להרים את קולה. היא איימה על החוקר כי תפגע במנהלת המחלקה ובעובדת הסוציאלית באומרה לו: "אני ארצח אותן וזה יהיה על הגרון שלך".
בכתב האישום מתואר כי הנאשמת נאזקה ועמדה במסדרון התחנה עם החוקר בנוכחות קצינת החקירות, היא צעקה ואיימה שוב לפגוע בשתיים: "אני ארצח אותן עכשיו".
הנאשמת גם גידפה את הקצינה באומרה לה: "יא בת זונה, כולכם מניאקים לכו תזדיינו" כשהיא מניפה לעברה אצבע משולשת.
בהמשך אמרה הנאשמת לחוקרת אחרת: "אולי ישמעו אותי אחרי שאני אעשה נזק רציני, את מבינה? תמיד אחר כך מקשיבים נשמה. עד שתישרף הרווחה הזו… אל תדאגי היא תישרף עם האנשים ביחד".
כתב האישום מייחס לנאשמת עבירות איומים והעלבת עובד ציבור. משפטה יתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות