דף הבית / חדשות 4 / אבירם חלם ללמוד להכין שוקולד

אבירם חלם ללמוד להכין שוקולד

שי עמית

קבוצת התיאטרון הקהילתי של רשת חווית רחובות, המורכבת מחברים עם וללא צרכים מיוחדים, הופיעה בשבוע שעבר במרכז שוויץ באירוע ייחודי ומרגש במיוחד. על הבמה עלו חברי קבוצת התיאטרון הקהילתי, אנשים עם צרכים מיוחדים לצד אנשים ללא צרכים מיוחדים, עם קטעים מתוך תהליך עבודתם. האירוע התקיים לקראת המופע המלא ש"יעלה לאוויר" בעוד מספר חודשים ויקרא "המסע".

"הקבוצה עובדת יחד כשבעה חודשים, במהלכן נכתב המחזה בהשראת חוויות אישיות וחלומות של המשתתפים, התהליך שהקבוצה עוברת הינו מסע אישי של כל אחד מהמשתתפים ושותפות מלאה בין האוכלוסיות השונות. כך לדוגמא דולב חלמה לבצע שיר מתוך המופע 'החברים של רביבו', אבירם חלם ללמוד להכין שוקולד וברוריה חלמה ומגשימה לנגן שיר בסגנון צועני", מספר יוסי זיו, שמוביל ומביים את הקבוצה המיוחדת בהשקעה אין סופית והכל בהתנדבות.

לצידו של יוסי, מלווה את הקבוצה גם המדריכה החברתית, דנה גרוספלד. הקבוצה פועלת באמצעות רכזת אוכלוסיות מיוחדות של רשת חוויות גלית אלבג ופועלת בשיתוף פעולה עם מערך הדיור בקהילה של אקי"ם רחובות ועם דרורה קרפיק, רכזת של"מ (שירות לאומי למבוגר).

שחקני הקבוצה אבירם בוקובזה, אלישע פרידמן, מגי אלבז, מרק קופיט, אסתי גבעוני, נעה זר , ברוריה אריאל, נעמי אפרתי, דולב פרץ, שי רייך, דליה מור , תמר מחפודה ונתן קרני הביאו את הקהל לכדי דמעות.

עדי דויטש, מנכ"ל רשת חויות: "הצגת תיאטרון טובה היא שילוב בין הבמאי לשחקנים וסיפור מסקרן, מרגש שמרתק את הקהל. כאן בהצגת המסע חברו יחדיו כל המרכבים הנ״ל,
במאי עם לב רגיש ועין חדה ושחקנים מיוחדים. והסיפור? לכל אחד סיפור מיוחד ומרגש שריתק את כולנו. רשת חוויות היא אחד מהגופים שנותן מקום לאנשים עם צרכים מיוחדים ובכך מביאה לידי ביטוי רשת חברתית קהילתית ועל כך גאוותי".

צילום: מני דקל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות