דף הבית / חדשות העיר 3 / כנס שנתי לרכזות סל תרבות

כנס שנתי לרכזות סל תרבות

מי ליאור

הכנס לרכזות סל תרבות בית ספריות מכל בתי הספר בעיר כלל בחירת רפרטואר מופעי אמנות משש שפות אמנות. המופעים שנבחרו על ידי הרכזות יוצגו בפני התלמידים לאורך השנה. באותו מעמד הציגו מנהלת מחלקת ההדרכה ומנהל השיווק של מוזיאון אגם את תוכניות ההדרכה של המוזיאון לתלמידי בתי הספר. בין התוכניות המוצעות: "זמן לאמנות", המיועדת לכיתות ה'-ח', המעניקה פרק בתולדות האמנות ופעילות בהשראת יצירתו של אגם ומתמקדת במופשט, גיאומטרי ובאמנות קינטית.
במסגרת המפגש שבו נטלו חלק 70 רכזות סל תרבות, עלה בין היתר המופע מופע רוק חדש בסל תרבות, בשם "תוצרת הארץ – 70 שנה של רוק ישראלי", בו סולני להקת הסיקסטיז יחד עם אילן שס יצאו למסע בזמן אל להיטי העבר שהפכו עם השנים לקלאסיקה שלנו במדינה. במהלך המופע, קיבלו המשתתפות הסבר על שנות ה 60 וה –70 במוזיקה הישראלית, בעת מהפיכת הפופ והרוק במערב הגיעה לארץ בלבוש חדש, עשורים דומיננטיים ומשפיעים, מלאי התרחשויות מרעישות בתרבות בכלל ובמוזיקה בפרט בארץ ובעולם.
מנהלת סל תרבות עירוני, ד"ר הילה דוד: "אנו דואגים להעלות בפני תלמידי העיר את המופעים הטובים ביותר הן מבחינה אמנותית והן מבחינה תוכנית ערכית . במהלך חופשת הקיץ רכזות סל תרבות נחשפות לעשרות מופעים והצגות וחשוב להקפיד על בחירה איכותית. במפגש הרכזות השנתי מתקיים הליך דמוקרטי חשוב בו מתקבל משוב על אודות מופעי השנה שחלפה כמו גם מתקיים דיון משמעותי בנושא הבחירה לקביעת שנת הפעילות הבאה עלינו לטובה. אני שמחה מאוד על שביעות הרצון של הרכזות, המעידה על הטמעת עקרונות סל תרבות בתוך בתי הספר ועל הנאה של התלמידים והמורים מהפעילות הענפה המתקיימת בעיר". ד"ר הילה דוד מציינת כי התוכנית זוכה לליווי וסבסוד של סל תרבות ארצי ומינהל החינוך.

הילה דוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות