דף הבית / חדשות העיר 3 / השקת כתב העת "הסוס המעופף"

השקת כתב העת "הסוס המעופף"

מי ליאור

לצד הפריחה שחווה שדה השירה העברית בתחום השירה למבוגרים, דומה שנזנחה מעט שירת הילדים ו"בהליקון" מכוונים לתקן את המציאות באמצעות הוצאת כתבי עת המיועדים לקוראים הצעירים, במטרה שאלה ידבקו באהבת השירה ובמילה הכתובה.
בכתב העת "הסוס המעופף" שהשקתו תתקיים בסדנא לאומנות ברמת אליהו, ישתתפו משוררי ילדים נודעים, בהם יהודה אטלס, עדולה, שלמית כהן אסיף, לצד משוררים אשר עושים את צעדיהם הראשונים בכתיבה לילדים. אלה ישתפו את הילדים בתהליך הכתיבה ויקראו משיריהם.
את האירוע ילוו מוסיקה חיה וסדנאות איור ייחודיות ברוח האיורים של כתב העת, אותם יצר בכיר מאיירי ישראל דני קרמן. בתום האירוע ניתן יהיה לרכוש את כתב העת בעלות נמוכה ובחתימת היוצרים.

רות מקבי מנהלת האגף לאמנות מורשת וספריות: ״אין ספק כי אירוע ההשקה לכתב עת חדש של עמותת הליקון הוא אירוע מרגש וחד פעמי. אני שמחה בכל פעם מחדש להיווכח כי גופי ספרות ואמנות רואים בסדנא לאמנות רמת אליהו מרחב ראוי ליוזמות קהילתיות ובין תחומיות, המשלבות אמנות חינוך חיה עם קהילה עבור תושבי העיר כולה ומשפחות רמת אליהו".

צילום: קטיה ניקומרוב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מינהל החינוך של עיריית חולון. צילום-עיריית חולון (1)

יש מענה להורים ולתלמידים

תפריט נגישות