n
דף הבית / עסקים בכותרות / תקליטן לחתונה שמדליק את כל הרחבה

תקליטן לחתונה שמדליק את כל הרחבה

אחרי שני עשורים בתור תקליטן לחתונה ברמות הגבוהות ביותר, די ג'יי שימי אוחיון ממשיך לשרוף את הבמות באירועי החתונות שחזרו בגדול. מרגע הכניסה לקבלת הפנים ועד שאחרון האורחים ייפול מהרגליים, המוזיקה תלווה את האירוע ותהפוך אותו לכזה שלא יפסיקו לדבר עליו

ליעד מרום. תמונה לגל גפן – פלאשבק צלמים שימי אוחיון
צילום:פלאשבק צלמים

עולם האירועים ספג לא מעט מהלומות בשנים האחרונות, אבל אנשים תמיד יתחתנו והיום יותר מתמיד – הם רוצים לעשות זאת בגדול. מי שנמצא שם עבורם כדי לפתח קונספט אירוע מוזיקלי ולהוביל את הטון הוא די ג'יי שימי אוחיון שהקים את חברת קלאמוס והפך תוך שני עשורים לשם דבר בתחום. מי שתיקלט במסיבות הגדולות של הביצה המקומית יודע לספר על הקהל הישראלי הרבה יותר מאחרים ובעיקר, מה הוא צריך כדי שהאירוע שלו יוכתר כמנצח.

מסאונד מן לאיש לדי ג'יי מוביל

אם יש דבר ששימי אוחיון מבין בו, הוא מוזיקה וסאונד את תחילת דרכו החל לפני 17 שנים, כשהיה סאונד מן לזמרים מובילים בישראל. עד מהרה מצא עצמו אוחיון מוביל את מסיבות הסלבס בארץ והופך לדמות מוכרת בתור תקליטן לחתונה, הרבה בזכות ירון אילן מערוץ 24. אוחיון, שהכיר היטב את הביצה המקומית, את המוזיקה שהקהל הישראלי אוהב ואת עולם האירועים, נכנס לעולם החתונות ותוך עשור צבר לעצמו ידע שאין להרבה תקליטנים בארץ.

"תקליטן לחתונה הוא מי שמוביל את הטון במהלך האירוע כולו", מסביר אוחיון. הוא מכין בעצמו את המוזיקה ובוחר עם הזוג את כל השירים החשובים, מרגע הכניסה לחופה ותזמון השירים, עד לסלואו ולהקפצת האורחים והאווירה על רחבת הריקודים.

הדברים שהופכים את אוחיון למוביל

יש כמה דברים שמבדילים את שימי אוחיון מתקליטנים אחרים לחתונות ואלה הם בעיקר הדברים הקטנים אך החשובים מכל. "אצלי המוזיקה נמשכת כל עוד יש מי שנשאר לרקוד", הוא מסביר, "ואני דואג להגיע עם מערכת גיבוי לכל מקרה, כי אני לא מוכן שטעויות יקרו אצלי", הוא מסביר. העבודה עם הזוג החוגג מתחיל חודש קודם לכן, כשאת כל האירוע בונים בקפידה ותוך דגש על יצירת אווירה שמתחממת עד שהיא מגיעה לשיאה ומתפוצצת על רחבת הריקודים.

על תקליטן לחתונה לא מתפשרים, מתחתנים? מוטב לברר זמינות ויפה שעה אחת קודם!

למידע נוסף – חפשו בגוגל – שימי אוחיון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות