דף הבית / עסקים בכותרות / קידום אתרים למתחילים

קידום אתרים למתחילים

כיום כבר רוב האנשים הבינו שהעולם מתקדם ואפשר להצליח לשווק ולפרסם את עצמנו באמצעות כוחה של גוגל וניתן לעשות זאת רק באמצעות קידום אתרים שבאמצעותו תוכלו להופיע בראש תוצאות החיפוש וזכות לכמות כניסות עצומה, גדילה בכמות הפניות, בלקוחות פוטנציאלים ומשם הגדלת הכנסות.

אז השקעתם ימים ארוכים על האתר, עיצבתם אותו עיצוב ססגוני ומשוך עין, שמת תוכן איכותי ורלוונטי ואפילו קישרתם לאתרים מעניינים ואיכותיים וכן הצלחתם לקדם את האתר שלכם משמעותית אך פתאום ביום בהיר אחד גוגל החליטה להוריד את האתר שלכם בדפי החיפוש והעמוד הראשון הגעתם לעמוד השישי או השביעי ביום אחד, אבל במקום להילחץ ולהיכנס לפניקה תחכו כמה ימים ובמקרים רבים הבעיה פשוט מסתדרת מעצמה.

אין מה לעשות כמה שגוגל היא מכונה חכמה ומשומנת היטב היא עדיין מכונה וגם היא עושה טעיות ויכולה להאשים את האתר שלכם עד דברים שהיו בכלל לפני כמה חודשים ואין מה לדאוג זה קורה לרוב מעקב העדכון של גוגל וכמעט תמיד הבעיה נפתרת מעצמה.

כאשר מצב כזה קורה אתם מיד חייבים לוודא מספר דברים:

שלא יהיה באתר בשום פנים ואופן תוכן מועתק

רציתם שבאתר שלכם יהיה תוכן מעניין ואיכותי ? הרי כמו שאתם יודעים תחום קידום אתרים בגוגל או קידום אתרים במנועי חיפוש באופן כללי, הוא תחום מאוד תחרותי, אז תכתבו אותו או תעסיקו כותב תוכן בשום פנים ואופן על תעשו את הטעות האיומה של העתקת תוכן זה דבר שיעלה לכם שיוקר, עם יש משהו שגוגל שונאת זה מעתיקי תוכן ושיהיה מובן שמי שמעתיק תוכן גוגל תמצא אותו אולי ייקח לה זמן אבל בסופו של דבר היא תגלה ואתם תשלמו על כך במיקום שלכם שירד משמעותית.

בעיות ברמה הטכנית

עם האתר שלכם שוקל יותר מידי ועולה לאט מידי, או מכיל דפי שגיאה 404, או אם האתר שלכם נתקע, הגולשים לא יאהבו את זה ויצאו מאתר ורוב הסיכויים שלו יחזרו אליו ואתם צריכים לתקן את זה בהקדם האפשרי או שגוגל תפגע לכם במיקום.

לא להזניח את האתר

אם לא תחדשו בכל כמה זמן דברים באתר ותעלו תוכן חדש ואיכותי בכל כמה זמן גוגל יחשיב את האתר שלכם לאתר נטוש שכבר לא בשימוש ולגולשים לא יהיה דברים חדשים לקרוא ולגלות אז הם לא יחזרו לאתר וגוגל תפגע במיקום שלכם בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים
צילום pixabay

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות