דף הבית / עסקים בכותרות / עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה

צילום: pixabay

 

יש לכולנו את הפריבילגיה לנהוג ברכב, אשר יסיע אותנו ממקום למקום, אבל הכביש עשוי להיות די מסוכן. זו הסיבה כי קיימים דיני תעבורה אשר באים להסדיר את נושא הנהיגה ושימוש בסוגים השונים של כלי הרכב. אי ציות לתקנות התעבורה וחוקיה עשוי לגרום לעונשים בחור ולכל עבירה, קיימים סעיפי עונשין המיוחסים לה. השאלה היא:"מתי קיים הצורך להסתייע בשירותיו של עורך דין תעבורה?"  ישנן עבירות שאינן דורשות את  הצורך בעו"ד המתמחה בתעבורה, כמו למשל קנס או נקודות. ישנם כאלה שבכל זאת, מעוניינים לערער על גובה הקנס שקיבלו ולכן, יסתייעו בשירותיו של עו"ד העוסק בדיני תעבורה.

 

תפקידיו שלעורך דין תעבורה יכולים להיות חיוניים במקרים של המרת קנס באזהרה או שלילת רישיון בתשלום קנס ועוד. ישנם נהגים זהירים מאוד, אשר  בכל זאת מעורבים אחת לתקופה ארוכה בעבירה על חוקי התעבורה ואז הם יצטרכו להסתייע עם עו"ד המתמחה בדיני תעבורה.

 

העבירה החמורה ביותר בדיני התעבורה הנחשבת לעבירה פלילית לכל דבר ועניין

 

אחת העבירות החמורות אשר נחשבת לעבירה פלילית, הינה נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים. מדובר על שלילת רישיון הנהיגה בו במקום. על פי סעיף 64ב לפקודת התעבורה, אדם הנוהג בשכרות הינו אדם אשר בגופו נמצא מינון של אלכוהול הגבוה מן המותר ומדובר נכון להיום, על כמות של עד ל- 290 מיקרוגרם. הקנס על עברה זו, הינו גבוה במיוחד וכן העונש הצפוי הינו שלילת רישיון לשנתיים ימים.

 

במידה ומדובר על נהג, אשר הורשע בשנה שחלפה בנהיגה בשכרות, עונשו יהיה 4 שנות פסילת רישיון הנהיגה. המעורבות של עורך דין תעבורה הינה הכרחית במקרים חמורים אלה וכן, במקרים  של תאונת דרכים עם נפגעים או הרוגים חלילה. יש להתייעץ עם עו"ד מומחה בתעבורה, כאשר ייעץ ויכין את הנאשם לחקירה ולמשפט.

 

בחירה נכונה ומושכלת של עו"ד תעבורה

 

עורכי הדין לענייני תעבורה, מספקים  מעטפת רחבה של שירותים הקשורים לנושא התעבורה כגון:

 

  • נהיגה במהירות מופרזת
  • נהיגה תחת שכרות או סמים
  • תאונות דרכים עם נפגעים או הרוגים
  • נהיגה ללא רישיון
  • שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה

 

ועוד נושאים שונים חמורים יותר או חמורים פחות. בתחום זה, כאשר מדינת ישראל מחמירה בחוקי התעבורה, שירותיו של עורך דין תעבורה דרושים מאוד. נהגים רבים אינם בקיאם בחוקי התעבורה ולכן יש לתת את ניהול התיק לידיו של עו"ד מומחה  בדיני התעבורה. את עוה"ד לדי ני תעבורה, יש לבחור בקפידה, כאשר אתם קיבלתם המלצות וקיבלתם הוכחות לגבי תיקים מורכבים שאותו עו"ד הצליח בהם. הזמינות של עוה"ד חשובה וכן, יש לקבוע פגישה ולהתייעץ עימו תחילה.  עו"ד מנוסה שנים בדיני תעבורה, יהיה בעל קשרים והיכרות קודמת עם ביהמ"ש לענייני תעבורה בכל הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות