דף הבית / עסקים בכותרות / סוכות אבלים להשכרה עם כיסאות, שולחנות ותאורה – אוהלי נועם

סוכות אבלים להשכרה עם כיסאות, שולחנות ותאורה – אוהלי נועם

אוהלים לאירועים אוהלי נועם
צילום: יח"צ

זקוקים לפתרון אירוח ישיבת שבעה? סוכות אבלים מבד PVC מספקות לאורחים שלכם את כל מה שנדרש להגנה תרמית ממזג האוויר. בנוסף, הם עשויים מבד חזק מאד, כזה אשר לא מתנופף ברוח אלא מעניק הרגשה של קיר-בית מלא. הוא מונח על בסיס כלונסאות יציבות המקבעות אותו לקרקע. עבור השכרת אוהלים לאבלים מחיר מיטבי הוא שניתן ביחס לכל עסקה אחרת, בוודאי עסקת קנייה.

כשקונים אוהל כה כבד וכה גדול, יש קושי במציאת מקום אחסון, ונדרשת אחזקה ליריעה. היות וזהו אוהל שתזדקקו לו רק בעת ישיבת שבעה, הפתרון המועדף כלכלית הוא פתרון השכרה. בחברת אוהלי נועם אוהלים להשכרה לכל מטרה יתאימו לכם את אוהל ה- PVC על פי מידות ויסייעו לכם בהטמעת תשתיות איכות בתוכו.

כך תקבעו את מידת האוהל שלכם

בעת ההודעה על פטירת יקיריכם – אתם תקבלו טלפונים ושיחות ניחום כמו גם פניות ישירות של חברים ומכרים באופן פרונטלי לגבי רצונם להשתתף בשבוע השבעה שלכם. בתקופה זו תוכלו לדעת באופן משוער כמה אנשים צפויים להגיע במשך כל השבוע. גם אם טעיתם, והאוהל קטן מדי, האירוח אף פעם לא מתבצע במרוכז. כל אדם בא בזמן שלו, אך מומלץ כן לבחור את האוהל על פי הערכת מצבת האורחים שצפויה להגיע. המומחים של אוהלי נועם יסייעו לכם לקבוע את מידת האוהל המתאימה לשבוע האבלות שלכם.

בחירת תשתיות עבור האוהל

התשתיות, בדומה לגודל האוהל, נבחרות בהתאמה לכמות המוזמנים. יש לספק מקרר שדה שיוכל לאכלס כמויות מזון עבור כל מי שמגיע, ולאבזר את המקום עם כיסאות ושולחנות שיספיקו למצבת האורחים. כמו כן, תסופק שרשרת תאורה שתותקן על האוהל. התשתיות הללו לא רק יסופקו על ידי המומחים של אוהלי נועם אלא גם יותקנו על ידם כך שלא תצטרכו לעשות דבר בתוך האוהל, למעט הבאת מזון ובגדים.

אוהלים לאירועים אוהלי נועם
צילום: יח"צ

היתרונות בהתכנסות באוהל על פני התכנסות בבית

  • מרחב גדול בטוח וודאי שיספיק לכל הקהל שלכם!
  • מיקום קל למציאה: בבניין או בבית מגורים פרטי לא תמיד הסביבה קלה לאיתור!
  • 100% איכות ונוחות. הרגשה של בית בתוך אוהל!

יתרונות אלו הביאו מתאבלים רבים לבחור לשהות בתוך סוכת אבלים ולספק שם גם מענה לאורחים המנחמים שלהם. מי שזקוק לסוכת אבלים להשכרה יעשה זאת עם המומחים של אוהלי נועם ויקבל את כל הנדרש!

אוהלי נועם – אוהלים שהם יותר מפתרון הצללה

אוהלי נועם אינה מספקת רק פתרונות הצללה וקירוי. היא מספקת את הליבה של האירוע, מייעצת ומכווינה בבחירת האוהל ומעניקה ללקוחות שלה את כל התשתיות הנדרשות לאירוע. בחברה זו שוכרים אוהלים לשבת חתן וחינות ולכל סוג אחר של התכנסות-חוץ. אם אתם זקוקים למקום לישיבת שבעה, אוהלים אלו הם האמצעים הבלעדיים בהם תוכלו לממש זאת בהצלחה יתרה ועם תנאים מלאים של בית מגורים הלכה למעשה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות