n
דף הבית / עסקים בכותרות / משכנתא לפושטי רגל – מרטין בוקסדורף מחדד את העניין!

משכנתא לפושטי רגל – מרטין בוקסדורף מחדד את העניין!

אם עברתם פשיטת רגל לאחרונה, אתם בוודאי יודעים שהעולם הפיננסי יערים עליכם לא מעט קשיים החל מהרגע שבו פשטתם רגל וכמה שנים טובות קדימה. חשוב לדעת שגם אחרי לא מעט שנים מהמועד שבו פשטתם רגל, תתקשו לקחת משכנתא

מרטין
צילום: יח"צ

פושטי רגל המעוניינים לקחת משכנתא מהבנקים השונים, לרוב יתקשו מאוד לעשות זאת מבלי שהם יערבו מקצוען בתחום שיכול לסייע להם. כיום ישנם לא מעט אנשי מקצוע אשר מציגים את עצמם ככאלה שיכולים לסייע לפושטי רגל לקבל את המשכנתא שהם חפצים בה, אך כמובן שטרם בוחרים את איש המקצוע שיסייע לכם, כדאי מאוד שתבחרו את הטוב ביותר שבהם.

 

כיצד הבנקים רואים את פושטי הרגל?

בכדי להבין מדוע כל כך קשה לבנקים להעניק לפושטי רגל הלוואת משכנתא, חשוב להבין מהי נקודת המבט של הבנק. אדם שעבר פשיטת רגל אמנם לא פעם יודע כי הוא פתח דף חדש לאחר פרק זמן ממועד פשיטת הרגל שלו ושהוא מתנהל בצורה חכמה מבחינה כלכלית ולא יגיע לאותם מצבים שהוא היה בהם והובילו אותו לפשיטת רגל. 

אולם, הבנקים מחזיקים נתונים מדויקים אודות פשיטת רגל. בהתאם לנתונים השונים של הבנקים, אדם שעבר פשיטת רגל תוך עשר שנים יחזור למצב שהוא נמצא בבעיות מול הבנקים. מדובר על נתונים רשמיים יותר או פחות, אך בהתאם אליהם הבנקים מקבלים החלטות ומתנהלים ועל כן, קשה להם מאוד להעניק לאדם פושט רגל שמבקש משכנתא את מבוקשו, גם אם עברו כמה וכמה שנים מאז שפשט רגל.

 

מה אפשר לעשות?

מדובר על מצב מייאש למדי. הבנקים משוכנעים שפושטי הרגל לא יצליחו להחזיר לבנק הלוואת משכנתא שייקחו ממנו ועל כן הם לא ממהרים לאשר אותה ופושטי הרגל אשר חשים כי הם במצב כלכלי יציב ואף יכולים להוכיח זאת וכן, פושטי הרגל שהצליחו לחסוך כסף לדירת החלומות שלהם, מוצאים את עצמם תוהים מה עליהם לעשות במצב שבו הבנקים מסרבים לתת להם משכנתא מכיוון שבעברם הם היו פושטי רגל. 

אם אתם תוהים מה עליכם כפושטי רגל לעשות בכל זאת על מנת לקבל משכנתא, חשוב מאוד שתעשו את כל מה שניתן על מנת להיראות כמה שיותר טוב בעיני הבנק בכדי שיאשרו לכם את המשכנתא הרלוונטית לכם.

ראשית כל, חשוב מאוד שלא תיגשו לבנק מיד כאשר אתם מקבלים הפטר על מנת לבקש משכנתא. כדאי מאוד להראות לבנק שעברה תקופה משמעותית מהרגע שקיבלתם הפטר שבה אתם מצליחים להיות יציבים מבחינה כלכלית ולעמוד בכל הדרישות הכלכליות בחיים שלכם. כדאי מאוד לקחת פרק זמן של לפחות שנתיים מאז שקיבלתם הפטר ורק אז לגשת לבנק בכדי לבקש משכנתא.

שנית, חשוב מאוד לזכור שבתהליך פשיטת הרגל שלכם בוודאי היו בנקים שנשרפו מבחינתכם. כלומר, בכל בנק שבו היו לכם הלוואות שלא הצלחתם להחזיר, בכל בנק שצברתם ריבית פיגורים על הלוואות, חוב שלא הצלחתם להשיב ועוד, הוא בנק שבלתי אפשרי יהיה לבקש בו משכנתא שכן, הבנק מודע למצבכם, 

יודע לאיזה סיטואציות הוא נקלע כאשר העניק לכם הלוואות ולכן, לרוב לא יעניק לכם שוב אופציה להלוואה ובטח שלא הלוואת משכנתא. כדאי מאוד לחפש בנקים שלא נשרפתם אצלם בתהליך פשיטת הרגל שלכם ולבקש מהם משכנתא.

 

כיצד תשכנעו את הבנק לתת לכם משכנתא?

מלבד העצות שהוזכרו לעיל, כדאי מאוד שתחסכו את מלוא הסכום הנדרש כהון עצמי עבור קבלת המשכנתא שאתם חפצים בה. כדאי שכל הסכום יהיה כסף שלכם ולא הלוואה כלשהי וזאת בכדי להוכיח שיש לכם את ההון העצמי הראשוני שאתם זקוקים לו לקבלת משכנתא. שנית, חשוב מאוד להוכיח לבנק כי יש לכם הכנסה גבוהה יציבה לאורך זמן, אשר תבטיח כי אתם יכולים להחזיר את המשכנתא. כמו כן, כדאי מאוד לדאוג לBDI שלכם ולעשות את כל מה שניתן על מנת להסיר ממנו את הנתונים הבעייתיים שמשחירים את המוניטין והשם שלכם. 

הדבר החשוב ביותר שכדאי לכם לעשות זה להיעזר בכל הדרך לקבלת המשכנתא באיש מקצוע שיודע כיצד לייצג פושטי רגל מול בנקים בתהליך בקשת משכנתא בצורה הטובה ביותר.

מרטין בוקסדורף- 0508116397 או [email protected]

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות