n
דף הבית / עסקים בכותרות / מי צריך עגלת משטחים חשמלית

מי צריך עגלת משטחים חשמלית

ישנם כלים חשובים ביותר במחסנים לוגיסטיים כמו עגלות משא או עגלת משטחים חשמלית. כל חברה המחליטה להקים מפעל לוגיסטי צריכה לדאוג לשינוע סחורה בצורה יעילה ובטיחותית. מי צריך את העגלות ומהם הפרמטרים לבחירה- כל הפרטים בכתבה הבאה

ליעד מרום. עגלת משא. צילום אילוסטרציה: canva
עגלת משא. צילום אילוסטרציה: canva

מה התפקיד של עגלות משטחים חשמליות?

מבין הכלים החשובים במחסנים לוגיסטיים ניתן למצוא עגלות משטחים חשמליות. כל חברה המחליטה להקים מפעל לוגיסטי, צריכה לדאוג לשינוע הסחורה בצורה בטיחותית ואיכותית על הצד הטוב ביותר. מכאן, יש חשיבות עליונה לעשות שימוש בעגלה מסוג זה אשר תעביר את הסחורה ממקום אחד לאחר בצורה יעילה ביותר.

בחירת עגלה מדויקת לצרכים: בשל תפקידה החשוב של העגלה, יש חשיבות עליונה לבחור את העגלה המתאימה והמדויקת ביותר בהתאם ליעדים השונים.

ידיעה של היקף הסחורה היוצאת: לצורך כך, יש לדעת מה היקף הסחורה היוצאת מהמפעל וכן לדעת את המרווח בין המדפים במחסן.

 על ההבדל בין עגלת משטחים ומלגזה

היום ניתן למצוא הבדל בין עגלת משטחים ובין מלגזה- מדובר על כלים המאפשרים שינוע של סחורות ממקום אחד לאחר ויש הבדל בין הכלים השונים. היום הסחורה מסודרת במחסנים בצפיפות רבה, מה שלא מאפשר שינוע באמצעות מלגזה אלא יש צורך לעשות שימוש בכלי אחר. מכאן, ניתן לעשות שימוש בעגלת משטחים הנחשבת קטנה ויש לה יכולת לעבור במעברים צרים, זאת בהשוואה למלגזה הנחשבת מאסיבית יותר.

כיצד לבחור עגלות משא?

תחום הייבוא בארץ הפך פופולרי במיוחד בשנים האחרונות ולפיכך ניתן לראות מדי יום סוחרים הפורקים סחורות שונות. בין אם מדובר על רהיטים, מוצרי חשמל או אלקטרוניקה- כל אותן סחורות מגיעות על גבי עגלות מיוחדות על מנת להשתלט על הכבודה. עגלות מסוג זה הן התשובה לכל מרכז לוגיסטי הזקוק להוביל סחורות.

היום ניתן למצוא גם עגלות מתקפלות שאינן תופסות מקום כי המקום במחסן נחשב יקר במיוחד, זאת בשל העובדה כי על כל מקום במחסן מעמיסים סחורות רבות. מדובר על עגלות המכניסות את התוצרת ומוציאות אותה ולכן מדובר על עגלות החייבות להיות מאסיביות ביותר ולעמוד בעומסים שונים על מנת להעביר את הסחורות ממקום אחד לאחר במהירות רבה במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

בעת בחירת עגלות משא חשוב ביותר להביא בחשבון מספר פרמטרים:

פלטה נפתחת: חשוב ביותר לבחון האם לעגלות יש פלטה נפתחת.

ידית אחיזה נוחה: נוסף על כך, חשוב ביותר לבחון האם יש לעגלות ידית נשיאה נוחה. הידית מיועדת להזזה את העגלות ולכן רצוי לבחור ידית נוחה ביותר שאפשר לקפל אותה וכך ניתן לחסוך מקום בעת אחסון העגלות.

משקל: זאת ועוד, יש להביא בחשבון את המשקל שניתן להעמיס על גבי העגלה. ההמלצה היא לא להעמיס מעל המשקל המיועד כי הדבר עשוי להסתיים בשבירת העגלה. ישנן עגלות המתאימות למשקלים קלים ואילו יש עגלות המתאימות למשקלים כבדים יותר. העגלות יובילו את הסחורות למקום הנכון ויעשו לכם סדר וחיים קלים יותר. מכאן, חשוב ביותר לבחון את נושא המשקל.

קיפול: נוסף על זאת, חשוב לבחון האם העגלה ניתנת לקיפול.

חומרים: חשוב ביותר לבחון מאילו חומרים עשויות העגלות טרם הבחירה.

מכאן, חשוב ביותר טרם הבחירה להביא בחשבון את הפרמטרים השונים על מנת לרכוש את העגלות המתאימות ביותר בהתאם לצרכים שלכם. רכישת העגלות המתאימות ביותר תבטיח שינוע סחורות בצורה בטוחה ואיכותית לאורך כל הדרך וכך תוכלו לנשום לרווחה בידיעה כי הסחורות יגיעו בבטחה למקום והכל בשל בחירה בעגלות איכותיות בעלות יכולת נשיאה וחומרים איכותיים ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות