דף הבית / עסקים בכותרות / מוניות לנתב"ג – איך למצוא מונית במחיר הזול ביותר

מוניות לנתב"ג – איך למצוא מונית במחיר הזול ביותר

צילום: pexels

ברוב מדינות העולם המפותח, בוודאי במדינות אירופאיות או בארצות הברית, אם אנחנו נדרשים לנסוע אל שדה התעופה, בין אם זה בשביל לפני טיסה שלנו ובין אם זה בשביל לקבל אורחים שמגיעים מחו"ל, הרי שעומדות לרשותנו מספר אופציות כיצד להגיע אל השדה, ברכב פרטי או במגוון אפשרויות של תחבורה ציבורית.

בישראל כידוע המצב הוא מעט שונה. אומנם בשנים האחרונות נפתחו מספר אפשרויות, בין אם זו רכבת ובין אם מדובר בהסעות באמצעות אוטובוסים, אך עדיין האופציות הנוחות והזמינות ביותר, הן ברכב פרטי או דרך שימוש במונית.

השימוש באפשרות של מונית לנתב"ג, היא הרבה יותר אידיאלית ונוחה מאשר ברכב פרטי, לפחות במקרים מסוימים. שכן לא לכולם יש רכב, לא כולם יכולים ומוכנים לנסוע אל השדה בשעות העומס או בשעות הלילה, נניח, ברכב שלהם, וכן אם אנחנו טסים, אז עלות החנייה של הרכב בשדה יכולה להיות משמעותית. לכן אנחנו נעדיף להשתמש בשירות של תחנת מוניות ולא בהכרח ברכב שלנו.

לשמחתנו, עם השנים נוצרו אפשרויות של שכירת מונית לנתב"ג במחירים זולים הרבה יותר ממה שהיינו רגילים. זה נכון לגבי מוניות מנתב"ג. בין אם זה בגלל התחרות בתחום וכן בזכות התערבות חיצונית אשר החליטה שיש לקבוע מחיר זול לנסיעות לנתב"ג או מנתב"ג, כחלק משירות לתיירים וכן לנוסעים המקומיים.

לפני שנסביר כיצד אנחנו יכולים למצוא מוניות במחירים זולים לנתב"ג או מנתב"ג, חשוב להדגיש, במקרים רבים המחיר יהיה גבוה יותר ממחיר רגיל למרחק דומה אל מקומות אחרים, בגלל העובדה שאנחנו לוקחים איתנו מזוודות, אך זה לא בהכרח חייב להיות כך. בכל מקרה, המחירים הם הרבה יותר זולים ממה שהיינו משלמים בעבר ואנחנו יכולים גם למצוא מחירי מבצע או מחירים זולים יותר ממה שיש בשוק.

כיצד אפשר ליהנות משירות מוניות במחירים זולים לנתב"ג?

יש כמה נקודות שיכולות לעזור לנו בעניין זה. ראשית, חשוב שנדע איך וכיצד אנחנו יכולים להוריד את המחיר מבעוד מועד. למשל, נסיעה במונית במהלך היום עולה פחות מאשר בנסיעה, באופן עקרוני. כך שאם הטיסה שלנו בלילה, אנחנו צריכים לבדוק האם אנחנו יכולים להגיע לשדה קודם, ואז נחסוך בעלויות הנסיעה.

שנית, אנחנו יכולים להשתמש במונה, על מנת שהמחיר לא ייקבע מראש אלא בהתאם למרחק.

שלישית, אנחנו יכולים לבחון מחירים בשוק, ולקבוע עם הנהג מה יהיה המחיר אותו נשלם לנו. אנחנו צריכים לעמוד על כך שנשלם את הסכום הנמוך ולא סכום גבוה ממה שקיים בשוק. חשוב לקחת מונית בתחנה מסודרת ולא במקום אחר.

צריך להדגיש, אם אנחנו יוצאים מנתב"ג, הרי שיש אזור מיוחד בו נמצאות מוניות בתעריף מפוקח, תעריף מוזל, אנחנו צריכים לקחת משם את המוניות ולא במקום אחר. אז נוכל ליהנות מתעריף זול יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות