דף הבית / עסקים בכותרות / מהן הסדרות החדשות של 2019?

מהן הסדרות החדשות של 2019?

סדרות חדשות
צילום: fexels

צפייה בטלוויזיה היא פעילות פנאי מועדפת בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים. זו אחת הפעילויות היחידות שאותן אפשר לעשות בכל מזג אוויר ובלי לצאת מהבית, בעיקר בתקופה של מבול סדרות חדשות עם נושאי עניין מרתקים. מעבר לכך, ההשקעה הכספית בסדרות חצתה מזמן את הרף המקובל ואפילו בהשוואה לסרטי קולנוע היא נחשבת גבוהה.

בשנת 2019 למשל אמורות להגיע למסך הקטן בסלון עונות המשך של סדרות מובילות ועוד כמה תכנים חדשים לגמרי. כך תדעו על מה כולם מדברים:

  1. הכתר

סדרת הטלוויזיה "הכתר" היא ממתק אמיתי למי שאוהב דרמות ביוגרפיות עם נגיעה היסטורית. הסדרה מתארת את תקופת שלטונה של המלכה אליזבת השנייה בממלכה המאוחדת, אך האמת היא שיש לה יכולת נדירה לעסוק גם בנושאים רחבים כמו מערכות יחסים משפחתיות, תככים, אינטריגות ועוד.

  1. שקרים קטנים גדולים

"שקרים קטנים גדולים" היא סדרת טלוויזיה אמריקאית שמתכתבת עם המאפיינים של דרמה קומית שחורה. בפועל, זה אומר שלצד רגעים מרגשים ואינטימיים יש גם המון הפוגות מצחיקות וכל זה קורה בכיכובן של שלוש שחקניות-על: ניקול קידמן, ריס ווית'רספון ושיילין וודלי.

לאור הצלחת העונה הראשונה של הסדרה ועל אף שבמקור היא הייתה אמורה לעלות כמיני-סדרה בלבד, חברת HBO החליטה לחדש אותה לעונה שנייה שתעלה ב-2019.

  1. משחקי הכס

אין צורך להכביר במילים על הסדרה "משחקי הכס" ורק נזכיר שמי שעוד לא יודע במה מדובר מקבל הזדמנות אחרונה להשלים פערים. בחודש אפריל 2019 תגיע למסכים בכל רחבי העולם העונה האחרונה של הסדרה ובה סוף סוף נגלה מה עלה בגורם של משפחת סטארק, לניסטר וכל שאר הדמויות האהובות.

  1. VEEP

העונה החדשה של הסדרה "VEEP" תוכיח שלפעמים המציאות לא עולה על כל דמיון. אחרי שראינו מה קורה בבית הלבן של דונאלד טראמפ אולי לא נופתע מאחורי הקלעים של הממשל האמריקאי, אבל אין כמו ג'וליה לואיס דרייפוס בשביל להפתיע אותנו.

בקיצור, גם העונה החדשה שתעלה ב-2019 צפויה להיות חלק בלתי נפרד מהסלון שלנו. חוץ מזה, זו סדרת קומדיה שבה לא ברור אם צוחקים עלינו או אתנו.

  1. עיר מקלט

הסדרות החדשות של 2019 לא מזניחות מאחור את היצירה המקורית, כמו שאפשר לראות בסדרת המתח "עיר מקלט" שמבוססת על ספר שנושא את אותו שם ונכתב על ידי ליעד שוהם. כמו בספר, גם הסדרה עוקבת אחר מבקשי המקלט בדרום תל אביב והיא מצליחה לשלב בין מתח ורמות גבוהות של דרמה ועניין. בסדרה גם משתתפים שחקנים מוכרים בתפקידים מפתיעים ובהם מלי גרשון, דביר בנדק, נתי רביץ ורבים וטובים אחרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות