דף הבית / עסקים בכותרות / לגלות את אמריקה: כך תכירו לילדים את ארה"ב

לגלות את אמריקה: כך תכירו לילדים את ארה"ב

ארה"ב
צילום: Pixabay

קיימים לא מעט יעדים בחו"ל, אך האמת היא שיש את ארה"ב ויש את שאר היעדים, כי בכול זאת ארה"ב היא מעבר ליעד תרבותי -ארה"ב היא הבטחה, היא חברה והיא ללא ספק יעד מופלא. מכאן שאם גם אתם מבקשים לחשוף את הילדים לארה"ב, ולו כי אתם מבקשים לפתוח בפניהם מספר דלתות עתידיות, או פשוט לחבר אותם לקהילה גדולה של יהודים, הרי שעומדות בפניכם מספר אופציות מהנות ומעניינות.

סאמר קאמפ

ידוע שטיסה לארה"ב כלל לא זולה ועל כן אם ניתן לשלוח את הילד לבד ובו זמנית לאפשר לו לחוות חוויה מדהימה שתלווה אותו לכל החיים, הרי שאתם מוזמנים לברר מה עומד מאחורי האופציה של סאמר קאמפ. במה בדיוק מדובר? בסוג של קייטנה עבור ילדים ובני נוער אי שם במתחמי נופש מושקעים ורווי טבע שממוקמים בארה"ב. סאמרקאמפ היא המסגרת האולטימטיבית עבור הילדים וזאת מכמה סיבות, כאשר הסיבה הראשית היא שהילדים זוכים להכיר מגוון ילדים נוספים מכל העולם, ובו זמנית לתרגל באופן יעיל את שפת האנגלית, לבקר במגוון יעדים שווים, לחוות עצמאות, ליהנות משלל פעילויות אהובות וכדומה.

הזמן להתחבר למשפחה

מבקשים לחבר את הילדים לארה"ב? זה הזמן לחדש קשרים עם קרובי משפחה שחיים במקום. שנפרט? אם יש לכם הורים או אחים שחיים שם, זה הזמן לשלוח את הילד לביקור ואם מסתדר, הגיעו ביחד עם הילד ובכך תחסכו עלויות לינה ותרוויחו סיור אישי, כאשר אם אכן יש סבא וסבתא בארה"ב ולילד יש בן דוד באותו הגיל, הרי שמומלץ לשלוח את שניהם ביחד – כך יהיה הרבה יותר קל לכולם.

טיול בר מצווה

הילד חוגג בר מצווה ואתם גם כך מתכוונים לטוס לטיול? ובכן זו הזדמנות נהדרת לבחור בארה"ב כיעד מנצח. מה מומלץ לעשות? לבקר בשלל יעדים מומלצים, קרי ניו יורק, מפלי הניאגרה, פלורידה, ניו אינגלנד, בוסטון ועוד. בהתאם למסלול תבחרו האם לשכור רכב או לשלב טיסות פנימיות, כאשר אופציה נוספת היא ליהנות משירותי הרכבות שמציעות שירות שאינו רק מאוד יעיל, אלא גם מאוד מהנה. כמו כן, אם כבר מדובר בטיול בר מצווה, יהיה זה נחמד לבקר בבתי כנסת מקומיים, ולו בכדי להבין כיצד נראים החיים כאשר המגורים הם בארה"ב אך הלב שייך לארץ.

שני טיפים חשובים

לבסוף נציין שלפני כל מסע ליבשת חדשה, מוטב לערוך עם הילד תיאום ציפיות ובאופן כללי לחבר אותו לתרבות, למנהגים, להיסטוריה ולכמה שיותר היבטים משלימים ובעלי ערך מוסף, כי ברגע שמגיעים ליעד חדש ומתחילים לקשר בין הסיפורים למראות ובין האנשים למנהגים, הרי שלא רק הטיול הרבה יותר נעים, אלא גם סך החוויה הרבה יותר מוצלחת. מה עוד?בכול זאת לא מגיעים לארה"ב בכול יום ועל כן תערכו רשימה מסודרת של אטרקציות שמבקשים לחוות. טיול נעים!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות