דף הבית / עסקים בכותרות / כל מה שחשוב לברר לפני רכישה של תיקי גב אונליין

כל מה שחשוב לברר לפני רכישה של תיקי גב אונליין

צילום: pixabay

שוקלת לרכוש תיק גב חדש בחנות מקוונת ורוצה ללכת על בטוח? אלו הם הדברים החשובים ביותר שחשוב ואף קריטי לברר ולוודא לפני ביצוע הרכישה

למרות שאין ספק שמדובר בדרך המהירה, היעילה והחסכונית ביותר בזמן ובאנרגיה, עדיין רבות מאתנו מעדיפות להימנע מרכישה של תיקי גב באינטרנט. בדרך כלל הסיבה להימנעות נובעת מחשש שמקורו בחוסר ידע. למרבה הצער אתרים רבים נוטים להצניע מידע הרלוונטי לרכישה ולציין אותו דווקא באותיות הקטנות ביותר.

יחד עם זאת, אין שום סיבה שתוותרי על האפשרות המופלאה שמספקת לך המרשתת: כל עוד תדאגי לברר מספר נקודות לפני הרכישה, מובטחת לך חוויית קניות מוצלחת ביותר ויש אף שיאמרו, ממכרת. במאמר שלפניך תמצאי את כל המידע הדרוש לך כדי לקבל החלטה צרכנית נבונה.

מהי מדיניות ההחזרה?

במקרה הטוב ביותר, תרכשי תיק גב מושלם שכאילו נתפר במיוחד עבורך. במקרה הפחות טוב, תרצי להחזיר אותו במהירות האפשרות למקום שממנו נשלח אליך. מובן שאף אחת לא רוצה לחשוב על המקרה השני אבל כמו שאומרים באנגלית, "Better safe than sorry".

לכן הדבר הראשון שמומלץ לעשות כשגולשים לאתר קניות חדש, זה לברר מהי מדיניות ההחזרה שלו. באתרים של חברות מובילות העומדות מאחורי המוצרים שלהן ומוכרות בזכות תודעת השירות הגבוהה שלהן, כמו ארנקי עמנואל למשל, ניתן להחזיר במקרים מסוימים פריטים עם שליח עד הבית וללא עלות. במקרים אחרים ניתן להחזיר את הפריט ישירות לחנות. מטבע הדברים כשמדובר על עסק הפועל בחו"ל ולא מפעיל סניפים בישראל, יתכן מאוד שתצטרכי לשאת בהוצאות המשלוח של הפריט חזרה.

כמה זה עולה לנו?

אם בעלויות המשלוח עסקינן, נציין כי ישנה חשיבות עליונה להתייחס לעלות המשלוח של הפריט לפני הרכישה. במקרה של משלוח מארצות הברית למשל, לא אחת מתברר כי עלות המשלוח גבוהה יותר מעלות הפריט. במילים פשוטות, עד שלא ברור לך לחלוטין ומעבר לכל צל של ספק מה היא עלות המשלוח, אל תאשרי את הרכישה.

מישהו שומע אותי?

כמו שאת יודעת, גם כשנעשים מאמצים, לא תמיד הדברים עובדים בצורה חלקה. לכן חשוב לוודא מראש לפני הרכישה כי לאתר יש מוקד טלפוני זמין שניתן יהיה לפנות אליו במקרה של טעות, תקלה, חרטה או תהיה כלשהי. המוקד הטלפוני מאפשר גם לברר פריטי מידע שלא תמיד זמינים באתר. הכוונה היא למשל לאפשרות של משלוח לחו"ל, אריזת מתנה וכיו"ב.

אפשרויות התשלום

אפשרות התשלום המאובטחת ביותר כיום היא כמובן תשלום באמצעות PayPal ולכן מומלץ מאוד לתת עדיפות לאתרי קניות שמאפשרים לגולשים לרכוש מוצרים בדרך זו. למעשה ישנן לא מעט נשים שבוחרות לדלג על אתרים שלא מאפשרים זאת ובמובן מסוים הצדק עימן. זאת כיוון שהשימוש ב-PayPal מאפשר לבצע רכישות מבלי שבעל העסק יהיה חשוף לפרטי הכרטיס.

האם התיק באמת מתאים לצרכים שלך?

לא לגמרי ברור מדוע, אך האמת היא שלא תמיד בעלי החנות המקוונת מעלים מספיק תמונות או מספקים מספיק מידע טכני בנוגע לתיק. כפועל יוצא מכך, גולשות רבות בוחרות לדלג על תיקים שאין לגביהם מספיק מידע זמין. מצד שני ישנן כאלה שלוקחות הימור ורוכשות תיקי גב לנשים, שבסופו של דבר מתגלים כרכישה לא מוצלחת במיוחד. בשני התרחישים, התוצאה הסופית מצערת.

כדי למנוע את שתי האפשרויות הנ"ל, כל שעליך לעשות זה ראשית למפות את הצרכים שלך ואת הדרישות שלך מהתיק לפני הרכישה: יש לך לפטופ שאת נוהגת לשים בתיק? ודאי שהתיק כולל תא פנימי למחשב נייד שמתאים במידותיו לדגם הספציפי שלך. חשוב לך שהחלוקה הפנימית תכלול כמות יפה של תאים בגדלים שונים? בררי זאת לעומק לפני הרכישה.

לאחר מכן עליך ליצור קשר עם היצרן או המשווק, כשלעיתים ניתן לעשות זאת תוך שימוש בפלטפורמה שמספק האתר. העסק שממנו את מעוניינת לרכוש את המוצר ממוקם במקרה בארץ? מצוין – צרי קשר טלפוני עם החנות וקבלי את כל המידע שאת זקוקה לו בנוגע לדגם הספציפי שאת מתעניינת לגביו. זה נכון שרכישה מקוונת מאפשרת לנו לחסוך הרבה מאוד זמן אבל דווקא על הנקודה הזו כדאי ומשתלם להתעכב כמה שיותר.

כולנו תקווה שהרכישה המקוונת הבאה שלך תהיה יותר ממוצלחת ושתיק הגב החדש שלך ישרת אותך נאמנה במשך שנים ארוכות. בהצלחה!

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות