דף הבית / עסקים בכותרות / טיפים עיקריים לרכישת מזרן

טיפים עיקריים לרכישת מזרן

צילום: pixabay

אין דבר יותר חשוב מאשר שנת היופי שלנו. בממוצע, אדם ישן כ-30 שנים מהחיים שלו ולכן חשוב לעשות זאת בצורה נכונה ובריאה. למזרן שאתם בוחרים יש השפעה עתידית על השינה וחיי היום יום שלכם ולכן חשוב לדעת איך לבחור נכון את המזרן שעליו תשנו בשנים הקרובות ושתתעוררו כל בוקר עם אנרגיה חדשה.

יצרני המזרנים עובדים כל הזמן על פיתוחים חדשים ושילובים של מגוון חומרים ושכבות כדי לפתח מזרנים ייחודיים. כדאי להשקיע מאמץ בבחירת מזרן זוגי כי הדבר ישפיע על איכות החיים שלכם.

סוגי המזרנים: ההבדלים בין המזרנים הם לא משמעותיים וניתן להתאים אותם עפ"י סגנון השינה שלכם והנוחות האישית. יצרנים משלבים מספר חומרים במזרנים שלהם שבמרביתם יש שכבות נוספות של חומרים שונים המקנים למזרן שיפורים נוספים.

מזרן קפיצים – שני מבנים לסוג זה: קפיצים מבודדים, אשר כל קפיץ עטוף בכיס ואין ביניהם חיבור פיזי, יתרונו הוא שהעומס של הקפיצים מתפזר בצורה יחסית שווה וכך המזרן מתאים את עצמו בצורה טובה יותר למבנה הגוף. כששני אנשים שוכבים עליו פחות מרגישים את התזוזות של השני. הסוג השני, קפיצים משולבים המחוברים זה לזה ע"י תיל מתכת גמיש ויוצרים יחידה אחת זהו מזרן המתאים עצמו לצורת הגוף, כששני אנשים שוכבים עליו מרגישים את תנועותיו של השני והקפיצים שלו מתבלים מהר יותר ומאבדים את גמישותם לאורך זמן.

מזרן לטקס – חומר טבעי רך ונעים למגע, מאוורר, נושם ואינו סופג אבק בקלות ולכן מומלץ עבור מי שאלרגי לאבק. זהו מזרן קשה ומוצק ופחות מתאים למי שמעדיף מזרנים רכים. מזרני הלטקס האיכותיים בעלי עמידות גבוהה והזולים יותר נוטים להיות גבשושיים.

מזרן ויסקו – מזרן נעים ורך המקבל את צורת הגוף, מצד אחד זה יתרון אך גם חסרון מכיוון ולמזרן יש נטייה להתחמם בגלל שקיעת הגוף. יתרון נוסף כששני אנשים שוכבים עליו לא מרגישים את תזוזות האחר. הגמישות של מזרן זה נאבד במשך הזמן ונהיה פחות נוח, אם המשקל עליו גדול יותר זה מאיץ את התהליך לכן כדאי לשים לב שסוג המזרן הוא No Flip, זהו סוג שהמזרן יכול לספוג משקל לאורך זמן מבלי לאבד את הגמישות והיציבות שלו ולכן אין צורך להפוך אותו מפעם לפעם.

דרגות קושי – יש כמה דרגות קשה, חצי קשה ורך, אך מה שחשוב באמת הוא שיהיה לכם נוח ולא משנה כמה קשה הוא ואת זה תדעו רק עפ"י התנסות אישית. אנשים אשר ישנים על הבטן מתאים להם מזרן קשה, מי שישן על הגב מתאים למזרן קשה בינוני זה נותן תמיכה לגב, צוואר ועמוד שדרה. לישנים על הצד מתאים מזרן רך אשר מעניק תמיכה טובה לקימורי הגוף.

אחריות – תקופת האחריות מעידה על איכות ועמידות המזרן ונותנת לכם שקט נפשי לטווח ארוך. שימו לב שאתם רוכשים מזרן שיש לו אחריות למשך זמן ארוך. למזרנים פשוטים ניתנת אחריות בין שנה עד 3 שנים. מזרנים עמידים ואיכותיים יותר ניתנים עם תקופת אחריות ארוכה מאוד ל-10 שנים ויש כאלה המגיעים עם אחריות לתקופה ארוכה יותר.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות