דף הבית / עסקים בכותרות / חובה לבקר – המקומות שאסור לפספס בהודו

חובה לבקר – המקומות שאסור לפספס בהודו

טיול בהודו מעניק הזדמנות להישאב לתוך הרפתקה תרבותית בלתי נשכחת. מלבד צעירים אחרי צבא שנוסעים להודו כדי לנקות את הראש, היא מתאימה גם למבוגרים ואפשר להגיע אליה עם הילדים בלי לחשוש. כמו כן, הודו היא אחת המדינות המעניינות והצבעוניות בעולם ויש מאחוריה תרבות עשירה שמגיעה אלפי שנים אחורה.

מצד שני, בהודו יש אינסוף אפשרויות בילוי ואין פלא שרבים חשים בלבול בגללה. לכן, אם אתם רוצים לטוס בראש שקט ולהיות בטוחים שתספיקו לראות ולחוות את כל מה שיש לה להציע – הפתרון עבורכם הוא טיול מאורגן להודו. בטיול כזה תוכלו לחסוך זמן וכסף ולראות את כל המקומות השווים כגון:

  1. ג'איפור

ג'איפור היא בירת חבל ראג'יסטן והיא מכונה "העיר הורודה" בגלל הבניינים הצבועים בוורוד שנמצאים בה. סיור ראשוני בעיר יכניס אתכם לאווירה הודית אמיתית, יראה לכם איך חיים בתרבות שונה לגמרי מזו שאתם מכירים ויאפשר לכם לפגוש מקרוב את המקומיים. כמו כן, ניתן לנצל את הביקור בג'איפור לביקור בשרידי ארמון הרוחות ובמצפה הכוכבים.

  1. דלהי

רוב הטיסות מישראל נוחתות בדלהי וכך היא הפכה לעיר המפגש השכיחה ביותר שלנו עם התרבות ההודית. בטיול הראשון כדאי להקדיש לפחות כמה ימים לביקור בדלהי ולהכין מסלול שכולל את קוטוב מינאר, את המסגד הגדול ואת מקדש הלוטוס. אם נשאר זמן, אפשר להקדיש את שעות הערב לסיור לילי ולביקור בברים המקומיים.

  1. רישיקש

כמעט כל טיול עובר ברישיקש בגלל האופן שבו היא מנגישה את התרבות ההודית עבור תיירים מחו"ל. קודם כל, זה המקום שבו תרצו לעבור שיעור יוגה אותנטי ולשאוב השראה. שנית, ברישיקש יש המון מקדשים מיוחדים ואשראמים שאליהם מגיעים מובילי דעת קהל מהתרבות המזרחית. בנוסף, אסור לוותר על טקס לילי בהרידוואר על שפת הגנגס.

  1. מומבאי

מומבאי, לשעבר בומביי, היא בירת מהרשטרה ומרכז מסחרי של הודו כולה. גם טיול ספונטני ולא מתוכנן ברחובות מומבאי מספיק כדי להישאב לקצב ולתרבות ההודית, אך מומלץ לעבור ליד כנסיית אפגן וליד מזרקת פלורה שנמצאת במרכז העסקים העירוני.

  1. ג'ודפור

קצרה היריעה מלהכיל את כל מה שיש להודו להציע, אבל לקראת סיום אפשר להזכיר את ג'ודפור: העיר השנייה בגודלה בראג'יסטן שמכונה גם "העיר הכחולה" בגלל צבע הבתים. במרכז העיר מתנשא מבצע מהרנגר האדיר שעל הרקע שלו אפשר להצטלם כדי לצאת מהודו עם מזכרת, ובין לבין ניתן לעצור לארוחת ערב באחת המסעדות המקומיות. בנוסף, מג'ודפור אפשר להמשיך לפושקר כדי לבקר במתחם הארמונות של מוטי מאהל ופול מאהל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות