דף הבית / עסקים בכותרות / השתלת שיניים מחיר – לא מוותרים על איכות תמורת מחיר

השתלת שיניים מחיר – לא מוותרים על איכות תמורת מחיר

יש מקרים מסוימים בחיים, בהם אנחנו נהיה מוכנים להתפשר על האיכות על מנת לשלם מחיר יותר נמוך. אנחנו נהיה מוכנים לקנות דגם ישן יותר של מוצר מסוים, אם אנחנו מסיקים שזה דגם מספיק טוב עבורנו, ולא משתלם לנו לשלם מחיר גבוה יותר עבור מוצר אחר.  זה נכון גם במקרים אחרים, בהם שיקולי עלות תועלת יובילו אותנו למסקנה, שעדיף לשלם פחות ולקבל מוצר או שירות פחות טוב, אך כזה שאנחנו יכולים להפיק ממנו תועלת אופטימאלית.

יש תחום אחד, לפחות, שאנחנו לא נהיה מוכנים להתפשר על האיכות תמורת מחיר נמוך יותר, וזה תחום הבריאות. כאן אנחנו נהיה מוכנים להוציא סכומים גבוהים ולו בשביל לקבל את השירות ואת הטיפול ביותר.

דוגמא טובה לכך, אפשר לראות כשבוחנים טיפול השתלת שיניים מחיר של רופא מסוים ביחס למחיר של רופא אחר.  הרי אנחנו לא נרצה לקבל שירות פחות טוב רק בשביל לשלם מחיר נמוך יותר. ברור לנו שאנחנו נשלם על כך בבריאות שלנו. בין אם זה בעתיד הקרוב או הרחוק.

 

צילום: Pixabay

 

טיפול השתלת שיניים איננו דומה לטיפולים אחרים, לא רק במובן הזה שהוא משלב בתוכו צד אסתטי עם צד בריאותי, אלא שהאפקט שלו הוא משמעותי וארוך טווח. אם חסרות לנו שיניים בלסת, זה יכול להשפיע על חלל הפה, זה יכול לייצר זיהומים ודלקות, מה שמלמד שלא רק שיהיה לנו קשה ללעוס כמו שצריך, אלא שאנחנו עלולים לייצר מצב מאוד לא בריא, שישפיע על התפקוד שלנו באופן כללי.

צריך לומר, כשאנחנו מסתכלים על טיפול השתלת שיניים מחיר, אין הכוונה שאנחנו נקבל בהכרח פחות ממה שאחרים ששילמו יותר מאיתנו. בסופו של דבר, הטיפול הוא טיפול, מי שמבצע אותו הוא רופא שיניים שלמד את המקצוע, עבר את המבחנים ויש לו רישיון לעסוק בתחום. אם נשלם פחות, לא נמצא את עצמנו עם מתמחה שמבצע את הטיפול. אך כפי שנראה מיד, יש למחיר שנשלם, השפעות אחרות.

כיצד מתבטא המחיר שאנחנו משלמים על הטיפול

כאמור, המחיר לא יתבטא בזה שאנחנו נקבל טיפול מרופא לא מורשה, אך הוא כן יכול להתבטא בכך שאם נשלם פחות כסף, אז הרופא יהיה פחות איכותי, פחות מנוסה, אולי שיטת הטיפול שלו תהיה פחות עדכנית, פחות טובה.

מעבר לכך, זה יכול לבוא לידי ביטוי בדמות איכות השתלים, איכות העבודה של המעבדה, איכות הצילומים שנעשים בטיפול, סביר להניח שזה יבוא לידי ביטוי בקדימות התהליך, קרי, אם נשלם מחיר גבוה הכל יתבצע מהר יותר.

נקודה נוספת שיכולה להיות מושפעת מכך, כל אופי השירות שנקבל בין הטיפולים, כל מה שקשור ליחס של הצוות במקום, בהיבטים שונים. לכן עדיף לא להתפשר, לשלם את המחיר וליהנות מטיפולי מקצועי וטוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות